http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Khairy cakap macam kepala butuh?

Posted by Love Perak | Saturday, June 05, 2010 | 0 comments »


Khairy: “Jika tiada perubahan (daripada) demontrasi di Masjid Negara (mahupun) di Kedutaan Amerika Syarikat, kita akan bangun dan terus ke Gaza untuk tewaskan Israel,” katanya. – Malaysiakini

Ekk... ekkkleeehh... isu judi bolasepak pun lu tak boleh nak jentik si Najib tu... ini kan pulak nak ke Gaza untuk tewaskan Israel.... kalau nak jadi hero pun agak2 la.. bro...

Banyak la lu punya lakonan... puak2 lu.. dengan apco 2 x 5 jer... bro..., pepatah orang kampung gua kat Kuala Muda Kedah kata... kalau yang jenis macam lu... cakap besar macam bagus2 ni... depa kata apa tau...

"Sembang tak jatuh..., cakap macam kepala butuh.."

Baca lagi di : ikutsukaakuisa

LovePerak : kah kah kah!!! memang lawak la ayat tu. khairy ni memang sembang je lebat. habuk pun tarak. siap sibuk pertahan apco lagi. citt. memang sesuai laa ayat lu tulis tu bro isa...hahaha

0 comments

There was an error in this gadget