http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Siapa bakal ganti Shamsul Iskandar sebagai Ketua AMK?

Posted by Love Perak | Monday, June 21, 2010 | 0 comments »


oleh : sharpshooter

Mampukah Ketua AMK Pusat Shamsul Iskandar dan Timbalannya Cikgu Fariz Musa mempertahankan jawatan masing-masing?

Mungkinkah mereka berdua akan dicabar atau mungkinkah tidak ada pertandingan dalam AMK Pusat? Dalam dunia politik hari ini segalanya mungkin. Tidak ada yang tidak mungkin melainkan segala-galanya mungkin belaka.

Mungkinkah juga Fariz Musa berpindah kem umpama Senatak Sekatak Sekotak Sesumpah Ezam berpindah kem Najib ke kem Muhyidin? Sifirnya mudah...segala-galanya mungkin....



Anwar telah melantik Shamsul Iskandar sebagai Pengerusi Keadilan Melaka. Mungkinkah ini isyarat jelas dari Anwar yang mahukan Shamsul melepaskan jawatan Ketua AMK Pusat pada pemilihan hujung tahun ini?

Mungkinkah juga Shamsul Iskandar akan dilantik menjadi salah seorang Naib Ketua Keadilan Malaysia yang baru? Adakah mungkin? Dalam dunia politik..segalanya mungkin.


Jika ini benar-benar terjadi, siapakah yang akan menggantikan tempat Shamsul Iskandar?

Chegu Bard? YB Amirudin Shari? YB Nik Nazmi? Hasmi? Jawabnya mudah....segala-galanya mungkin...


Desas desus yang mengatakan YB Amirudin Shari akan bertanding sebagai Ketua AMK Pusat bergandingan YB Nik Nazmi sebagai timbalannya, bukanlah lagi rahsia tetapi semua AMK telah sedia maklum.

Barisan Baru "Generasi Perubahan" YB Amirudin dikatakan kebanyakan terdiri dari YB-YB Amk ? Namun begitu berita terbaru yang sharpshooter dikhabarkan adalah YB Amirudin sudah batalkan hasratnya. Benarkah begitu?


Benarkah YB Amirudin sudah membatalkan hasratnya untuk bertanding sebagai Ketua AMK Pusat? Mungkinkah juga YB Amirudin hanya akan bertanding Timbalan saja. Kalau bertanding Timbalan siapa pula ketuanya? YB Nik Nazmi bagaimana pula? Makin menarik ni...


Chegu Bard pula dikatakan akan bertanding sebagai Ketua AMK Pusat. Siapakah lagi yang akan bertanding Ketua Amk Pusat sekiranya Shamsul Iskandar tidak mempertahankan jawatannya. Atau adakah mungkin Chegu Bard akan menang tanpa bertanding tetapi jawatan yang lain ada pertandingan?

Mungkinkah ini akan berlaku? Jawabnya mudah...segala-galanya mungkin....

Siapakah pula Timbalan Chegu Bard? Cikgu Fariz Musa? YB Amirudin atau YB Nik Nazmi? Saiful Idham Ramli?

Bagi sharpshooter, jika pertandingan tidak dapat dielakkan, bertandinglah cara sihat. Jangan berkempen seperti UMCO yang akan merosakkan parti. Tetapi yang lebih baik, tidak ada pertandingan.

Tetapi yang pasti, barisan AMK yang akan datang akan bertempur dalam PRU 13. Ini bermakna barisan AMK wajib lebih mantap dan kuat. Ingatlah musuh utama dalam politik Keadilan adalah UMNO dan B-End bukan sesama kita.

Semoga AMK akan bertambah mantap dan akan dapat menawan putrajaya dalam PRU 13..InsyaAllah....

0 comments

There was an error in this gadget