http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

*Gambar2 Kredit kepada Batu Gajah Mari






kah kah kah kah kah... berderai banjir lah air mata....
ceramah dihadiri puluhan ribu rumput....
dulu orang kampung selalu sebut ayat ni :-
"Sembang tak jatuh..., cakap macam kepala butuh.."
kah kah kah... memang tepat sekali ayat tu.....
nampaknya semua telah gagal, rakyat telah menunjukkan kebencian
pasang 2 khemah, 1 pun tak boleh penuh kah kah kah

7 comments

  1. Anonymous // August 10, 2010 at 9:43 AM  

    modal tak dak. ayaq kotak aje...

  2. mosabit // August 10, 2010 at 10:47 AM  

    yang midah ngok nge ni pandai sangat apasal??

    kan penganut umno tu dah ada dapat maklumat terkuno dpd tb3suku.tb9suku..tb1suku..tb2suku..
    utusan malingsial...burita hairan..radio klasick nantaknormal....

    lagi pun suruh datang pakai air liur jer mana ada klas???

    kah kah kah kah kah kah ....

  3. mankerbau // August 10, 2010 at 10:52 AM  

    exco kanan ni menag pun disebabkan oleh undi pos! rakyat kawasanya akan menolak dia pada pru13 ini.

  4. Anak Sungai Derhaka // August 10, 2010 at 10:57 AM  

    Siri Bercakap dengan kerusi 2 ka ni?

  5. Anonymous // August 10, 2010 at 11:00 AM  

    Macam orang lepak-lepak pada malam sebelum kenduri kahwin je...

  6. Love Perak // August 10, 2010 at 12:39 PM  

    siri bercakap dengan kerusi dan rumput hehehe

  7. Putra IJ80 // August 10, 2010 at 1:08 PM  

    Kehadiran tak penting lagi.

    Peruntukan yg.di perolehi,

    Utk majlis mcm nie.

    Bole buat kenduri.

    atau di kongsi,

    Sesama sendiri.

    Tak kan meker tak tau hal nie.

There was an error in this gadget