http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Puluhan Ribu Hadir Ceramah UMNO Bertajuk "Bocor Rahsia PR"

Posted by Love Perak | Wednesday, August 04, 2010 | 13 comments »
















13 comments

  1. Anak Sungai Derhaka // August 4, 2010 at 2:50 PM  

    Kah..kah.. kah..

    Cerita lawak ka ni?

    Bila tak diyar macam tu lah hasilnya..

  2. Love Perak // August 4, 2010 at 3:29 PM  

    hahaha... aku kira cara utusan meloya kira... betul aku rasa ada 20ribu orang tu... hahaha

  3. Anonymous // August 4, 2010 at 3:46 PM  

    Tak baik kutuk ceramah BN tu..fitnah la blogger ni. mana ada berpuluh ribu .

    nak tergelak...kah kah kah....kesian ceramah tak dapat sambutan...rasa teloq terlepas ke dalam aje

  4. Anonymous // August 4, 2010 at 3:55 PM  

    fuyoh..ramainya org,
    hahahha....lawak gila babi snggh...

  5. Anonymous // August 4, 2010 at 4:05 PM  

    ramai giler yang dtg...mungkin termasuk katak yang kat bawah kerusi kot...hahahahah

  6. Anonymous // August 4, 2010 at 4:13 PM  

    TERMASUK KATAK BAWAH KERUSI MEMANG LA BERIBU...HAHAHAHA

  7. Love Perak // August 4, 2010 at 4:18 PM  

    hehe ni kalau masuk utusan bukan dia kata puluh ribu.. tapi beratus ribu... memang best ceramah umno... ramai dan meriah.. penceramah datang jauh2... tak sampai 20 orang dengar... sadisnye... hehehe

  8. Anonymous // August 4, 2010 at 5:34 PM  

    itu ceramah belum start laaaa....

  9. Anonymous // August 4, 2010 at 5:39 PM  

    wahahhhhh..ramainya..kalu aku kira matematik standard utusan meloya dan berita hairan ..dekat2 10ribu gak org juga yg datangni!!

  10. Love Perak // August 4, 2010 at 6:24 PM  

    Haha dah mula la tengok la gambar tu betul2 penceramah tgh bagi ceramah tu..

  11. Anonymous // August 5, 2010 at 7:43 AM  

    20 ribu apo, macam jumlah org kampung den jo... kito jumpa pilihan rayo 13 dopan...

  12. Anonymous // August 5, 2010 at 7:44 AM  

    20 ribu apo, macam jumlah org kampung den jo... kito jumpa pilihan rayo 13 dopan...

  13. Anonymous // April 21, 2012 at 5:54 PM  

    Masa ceramah ni, buses yet not provided.. Hehe..

There was an error in this gadget