http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Rumah Baru Osman Jailu...Kayanya Dia....

Posted by Love Perak | Saturday, August 28, 2010 | 2 comments »




Oleh : Cikgu Din Sisibukit


Rumah baru Osman Jailu ,Adun Changkat Jering.Rumah ini didakwa oleh penduduk Kg Larut Tin ,Taiping telah dibeli tunai RM250 ribu.Nilai sebenar setelah ubahsuai dan perabot di dalamnya bernilai Rm 1 juta.

Osman Jailu yang mempunyai rumah asal di Taman Sri Hijau,Pokok Assam dan kini memiliki rumah mewah di Kg Laut Tin yang dibeli tunai mengikut satu sumber yang boleh dpercayai.


Gambar rumah ini diambil semasa mengikuti DS Nizar dalam majlis sumbangan untuk rakyat yang memerlukan di Kg Larut Tin.

Osman Jailu dikatakan telah membuat majlis masuk rumah pada 8 Ogos lalu.Osman menjemput penduduk kampung.Tetapi dikatakan kurang mendapat sambutan orang surau.

Rakyat Dun Changkat Jering masih terdapat yang miskin ,tetapi Osman Jailu bermewah berbelanja hasil menjadi wakil rakyat mesra UMNO.Pegawai-pegawai Osman pun hidup seperti mereka tidak pernah mengkhianati rakyat dan pengundi DUN Changkat Jering.

2 comments

  1. Anonymous // August 27, 2010 at 8:33 PM  

    Hari tu baru je nampak dia dgn sorang pompuan muda di Bazar Ramadhan Tmn Melawati..mungkin bini muda..muka dia mcm takut2 jer..dia perasan setengah2 brother yg menjual di situ ada yg tengok dia, tau takut dan malu..mmg sahlah org tua ni kena beli dgn umno..

  2. azman kamarul // August 28, 2010 at 1:31 AM  

    Saat akhir kisah seorang YB. Jika dicalonkan lagi dalam PRU 13 nanti sila PASTIKAN OSMAN JAILU HILANG DEPOSIT.
    Mari kita beri pengajaran kepada orang yang KURANG AJAR!