http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Oleh: Pria Malaya

Harap video ini dilaporkan pada pihak berkuasa..mengotorkan kesucian rumah Allah!! merendahkan martabat tempat ibadat!..tidak kira siapa pihak penganjurnya, yang jelas ianya adalah dari golongan bangsa Melayu Muslim...sudahlah bercampur lelaki dan perempuan, pakaian tidak menutup aurat, perwatakan pula tidak menggambarkan Islam..


Orang bukan Islam masuk surau digertaknya sebagai haram, disergah dan dijauhkan...orang Melayu yg masuk surau dengan cara sebegini apa cerita pula??..mana MAIS? mana PERKOSA? mana penyokong tegar Umno?...korang fikirlah sendiri....wallahua'lam..

KARNIVAL JUARA RAKYAT DI SURAU AL-FALAH- UMNO K. LANGAT DAN MAYC

'Kemeriahan' pertandingan rias pengantin dalam surau. sempena Karnival 'Juara' Rakyat anjuran MAYC & UMNO Kuala Langat 9 Mei 2010. Macam-macam ada...Melayu yang Berpakaian Separuh Bogel pun ada dalam Surau tu..- FB Mamat Ramli


6 comments

  1. Anonymous // August 29, 2010 at 10:44 PM  

    tak dak orang nak murka ka tgk video ni???

  2. Anonymous // August 29, 2010 at 10:56 PM  

    Larung jer la macammana korang nak terlungkupkan surau tu.

  3. layar // August 30, 2010 at 12:48 AM  

    Salam,
    1.Ye ke dalam surau tu...

    2.Kalau ye...dasyhat sungguh...

    3.Ana cabar adukan ke pihak berwajib...

    4.Kalau betul apa nak takut...

    5.Tapi kalau dedahkan takat diblog aje...tak dak guna...buat menambahkan dosa je..

  4. x layar // August 30, 2010 at 2:05 PM  

    Nk bawak pi TV3 ka? Potong jari kalo diorg nk siarkn benda ni.... Kebebasan media masih ditahap memalukan walaupn dh 53 tahun merdeka...

  5. Anonymous // November 8, 2010 at 3:28 AM  

    AJK Surau kebanyakkannya ahli PAS buat apa. Dok diam dan bersubahat sama ka

  6. Anonymous // February 28, 2011 at 12:32 PM  

    Betul ke ni Surau?? Kalu bab2 ni, pandai plak korang kata ni surau ye...setakat ada ayat kat dinding tu korang kata surau?? Ermmm.....elok sgt le tu. Sama2 la fitnah memfitnah antara satu sama lain..UMNO ke, PAS ke, PKR ke sama2 la tanggung dosa. Org2 bodo mcm korang ni yg jadi anjing menyalak utk diorang2 ni..bertaubat la sedara2 sekalian..

There was an error in this gadget