http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Celaka punya Saiful

Posted by Love Perak | Tuesday, December 01, 2009 | 1 comments »



Pagi ini, hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah memutuskan bahawa hanya perbicaraan penuh dapat mengesahkan sama ada wujud atau tidak penembusan pada dubur pengadu kes tersebut Mohd Saiful Bukhari Azlan seperti dalam pertuduhan.

Manakala mahkamah berpendirian lapuran perubatan sahaja tidak memadai, peguam bela saya berhujah pertuduhan harus membuktikan adanya kemasukan atau tembusan, kerana itu mahkamah perlu mempertimbangkan laporan pusrawi dan hospital kuala lumpur yang jelas menunjukkan tidak berlakunya fitnah liwat itu. Mahkamah juga menetapkan tarikh perbicaraan pada 25 Januari 2009. Peguam Karpal Singh menyebut Mahkamah Persekutuan belum memberikan keputusan bersabit permohonan kami memperolehi dokumen. Hakim Zabidin Mohd Diah dengan bersahaja menjawab “tidak perlu.”

ANWAR IBRAHIM

-------------------------------------------------------


Ini apa punya cerita ni. Doctor sudah sahkan dubur tu masih sunti. Tiada siapa pun yang berkenan kat dubur busok saiful tu. Nak sahkan macam mana lagi.

"mahkamah berpendirian lapuran perubatan sahaja tidak memadai"

Ini macam kalo, banyak susahlah. Lu sendiri teroponglah Din. Kalau tak Lu tak puas hati jugak, Lu test tengok, ada nyut nyut tak. Lepas tu Lu hukumlah ikut suka Lu.

Memang cilaka punya Saiful bikin Hakim susah.

Kerajaan Rakyat

1 comments

  1. Anonymous // December 1, 2009 at 8:50 PM  

    Biarkan!!! Kita hanya perlu bersedia!!! Lawan tetap lawan!!!
    2010 is the tipping point!!!