http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Cuba Anda Cari Perbezaan Gambar2 Ini

Posted by Love Perak | Friday, October 29, 2010 | 3 comments »

Ceramah terbaru di Melaka. Tidak sampai 50 meter dari ceramah PAS, UMNO pun buat ceramah. Mahu mengganggu ceramah PAS lah tu. Tapi jom tengok berapa ramai yang hadir.

CERAMAH PR







CERAMAH BN





kah kah kah... kesian... nak lawan tapi penyokong pun illek poccik... kah kah kah...

3 comments

  1. akmal // October 29, 2010 at 9:17 PM  

    biase la Melake....Pak Ali Rustam memang dah ketakutan skang ni...kat mane2 ade ceramah pembangkang kompem kene kacau...bacul sungguh...polis gak jadik mangse kerja jahat diorang...buat roadblock konon2 macam ade pengganas kat melake...tapi rakyat dah pandai la en. Ali Rustam...ngko ingat care mcm tu...kitorang ngeri ke..hahah..kolot seiii care mcm tu...kekampungan la bro...skang dah kebandaran tau...kate Melake Maju...ngko jugak yang rasmikan hari tu...so rakyat makin maju tau...semuenye cepat..ramai dah celik...tunggu la kebangkitan rakyat pade PRU akan datang ni...duit bukan segale...kami dah muak dengan janji2 pembangunan...geng2 korang gak kaye kemain...cukup la kat kampung aku kat Bukit Rambai ni...banyak contohnye...itu belum tempat yang lain....malas aku nak cite...

  2. Anonymous // October 29, 2010 at 9:55 PM  

    ha...ha....memanglah ramai...pasla jumud tu semua suka dok dengar tok dalang..caci maki dan tabur fitnah...memang syok gila...macam cerita makcik2 waktu petang dok buat gossip kat kampung2...tak gitu yop

  3. Rakyat Bangkit // October 30, 2010 at 10:51 AM  

    Ha..ha... padan muka Ali Ketam ingat rakyat melaka suka kat die agaknyer konon ishtihar Melaka Maju ingat org melaka sokong die agaknya...Maju apekebendenye kau bertambah kaya la Ketam tapi rakyat ade Maju ker??? Ko tunggu lah nanti PRU 13... Anon kat atas tu boleh tolong tampalkan poster Ali Ketam kat jamban rumah aku PRU nanti yer...

There was an error in this gadget