http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Puluhan Ribu Hadiri Ceramah Ezam

Posted by Love Perak | Saturday, October 23, 2010 | 10 comments »















10 comments

  1. yobrizab // October 23, 2010 at 2:29 PM  

    kah,kah,kah...bomoh artis pun ada! lebih baikibu hadir suruh jefrydin menyanyi tentu puluh ribu hadir.

  2. Anonymous // October 23, 2010 at 4:49 PM  

    ramai tu wooo...

    tak terkira aku kerusi tu, banyak sangat kerusi yang hadir.

    Kedatangan wajib oleh Perkasa, kalau tak nanti kata tak de sentimen Melayu

  3. Tropic Thunder // October 23, 2010 at 10:33 PM  

    Arman Azha n geng2 nyer jd pak guard bg menjaga kerusi2 kosong drp dicuri kt ceramah tu, hahaha....

  4. azim // October 23, 2010 at 11:07 PM  

    aku setuju kat yobrizab..kalau buat konsert 60'an aku pun nak datang..he..

  5. Anonymous // October 23, 2010 at 11:37 PM  

    Sebijik macam ceramah PAS masa zaman 80an... tu kira baik ada kerusi untuk dikira.

  6. Anonymous // October 24, 2010 at 1:18 AM  

    Ezam Kotak ni pernah berucap atas pentas PAS diTaman Melewar.Takkan dia tak ada mata,lihat berapa ribu yang ikut ceramahnya diTaman Melewar dulu,bandingkan dengan keadaan sekarang.Tak retikah dia yang dia sudah tak laku lagi.Kalau dah masuk tong taik,ada mata tak nampak,ada telinga tak dengar.

  7. Anonymous // October 24, 2010 at 1:49 AM  

    Puluhan Ribu NYAMUK Hadiri Ceramah Ezam-Utusan Meloya.Ahad 24/10/10

    kui kui kui kui

  8. Din // October 24, 2010 at 10:48 AM  

    Patutnya buat pertandingan teka nama.Malamtu berapa kali Ezam sebut nama Anwar ? Kan setiap kali Ezam berucap akan diadakan pertandingan teka nama.Tak kan jutawan Khirtoy tak boleh sponsor hadiah. Tolonglah kami Melayu miskin.Jawa kaya.

  9. Anonymous // October 24, 2010 at 11:11 AM  

    Gua ingat dia pu dah malas nak buat CERAMAH, memandangkan terkial kial melompat parti kena plak syaratnya berceramah sampai ANDA disukai kalau tak kes kena buka....jadi mamat ezam ni pun terpaksa lah plak. nak ikutkan bangsa umno sendiri pun tak suka dia dah. perkasa tu cari publisiti, cakap ngan bini nak tengok ceramah Ezam lepas tu boleh le singgah..........CLUB jap. Perkasa....perkasa dengan lakonan tapi habuk pun tadak.

  10. Anonymous // October 25, 2010 at 2:50 AM  

    Sepatutnya, dia orang buat borang penilaian pada penceramah ni... macam orang buat kat universiti... minta students nilai pensyarah. Ni minta hadirin nilai Senatak.... barulah ada makna.

There was an error in this gadget