http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Lawak Ibrahim Ali

Posted by Love Perak | Thursday, October 14, 2010 | 2 comments »

Ahli parlimen Pasir Mas, Datuk Ibrahim Ali hari ini mendakwa beliau lambat berdiri ketika Dewan Rakyat bertafakur menghormati kematian wakil rakyat Batu Sapi, Edmund Chong Ket Wah kerana kakinya kebas akibat penyakit kencing manisnya.

Beliau yang juga adalah presiden PERKASA berkata rawatan perubatan yang diterimanya itu menyebabkannya seringkali mengantuk dan kadang-kadang sengal-sengal di kaki.

"Saya ada kencing manis, jadi kadang-kadang mata saya berair, kaki saya kebas dan kalau tak ada kawan saya mungkin tertidur."

Menurut Ibrahim, beliau terbuka untuk dikritik tetapi ia seharusnya membabitkan isu yang besar dan penting dan bukannya perkara remeh.

"Apa masalahnya? Jika betul, ini satu isu, maka jika saya kentut pun menjadi satu masalah.

kahkahkah.. sudah lah tu ibrahim katak oii.. kalu dah banyak sangat penyakit letak lah jawatan MP tu... dah la melompat parti.. muka tak malu betul....

2 comments

  1. Anonymous // October 14, 2010 at 2:54 PM  

    Macam-macam penyakit dia ada,
    Macam Astro pula,

    Orang Pasir Mas, tunggu apa lagi, siap sedia cari calon lain untuk PRU 13, kerana En Ibrahim Ali dah tak boleh berbakti dengan baik dah, kerana macam-macam ada.

  2. azman kamarul // October 14, 2010 at 8:27 PM  

    Takkan tak ada gelaran datuk dah datang macam-macam penyakit.Sebelum ni tak ada gaya orang sakit pun.

    Dah-dah lah buat lawak bodoh tu.