http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Ularmak Muda UMNO Pertahan Rosmah

Posted by Love Perak | Saturday, October 23, 2010 | 3 comments »

Ulama muda Umno Fathul Bari Mat Jahya berkata pendekatan pembangkang mengecam tindakan Rosmah Mansor menaungi Festival Busana Islam (IFF) - yang mencetuskan kontroversi - tersasar daripada konsep agama sebagai nasihat.

Fathul Bari berkata, pembangkang sengaja membesar-besarkan isu itu sambil meletakkan sepenuhnya kesalahan atas bahu Rosmah tanpa menyiasat terlebih dahulu perkara itu.

"Sepatutnya bantahan itu ditujukan kepada penganjur sedangkan beliau (Rosmah) penaung semata-mata," katanya.

kahkahkah...tahniah..ularmak telah bersuara..mempertahankan bikmama...tahniah...memang terbaik...

3 comments

  1. Yong // October 23, 2010 at 12:36 PM  

    Penaung tu tinggi lagi kedudukannya dari penganjur NGOK! Penaung tu terlibat dalam dasar program. Penganjur cuma melaksana dasar tu. Kalau dasar kata B_O_L_E_H, penganjur akan laksana. "ularmak muda" sanggup tanggung dosa bela yang salah! Kat akhirat nanti anda ingat anda boleh bela golongan yang mungkar, khurafat dan munafiq?

  2. Anonymous // October 23, 2010 at 1:19 PM  

    Tak layak nak gelar diri tu Ulamak...panggil diri tu mamak lagi baguih...atau " Ular mak "

  3. org // October 23, 2010 at 2:13 PM  

    Saya pernah mendengar ulamak muda ni berceramah tentang hal BIDAAH. Hebat ceramahnya. Yang peliknya majlis kemungkaran yang dihadiri oleh RM tu tidak BIDAAH KE ? Mana kebenaran yang dulunya dilaung-laungkan. Kata nak mengikut Sunnah Rasulullah SAW. Adakah Majlis Maksiat itu mengikut Sunaah Rasulullah SAW ? Penaung tu kan bersubahat jugakan dengan majlis maksaiat tu kan ? Dah tu napa nak bela orang yang terlibat sama dengan maksiat ? Bertaubat lah Ulamak Muda, takut takut nanti tak sempat bertaubat, sama sama dengan firaun dan tenteranya dalam neraka....

There was an error in this gadget