http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Bila Polis Nak Tangkap?

Posted by Love Perak | Sunday, November 29, 2009 | 0 comments »

Kadar jenayah di 50 kawasan panas berkurangan
28/11/2009 6:24pm

KUALA TERENGGANU 28 Nov. — Kadar jenayah yang dicatat di 50 kawasan panas yang dikenal pasti di seluruh negara semakin menunjukkan penurunan, kata Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein.

"Kita lakukan dengan bersungguh-sungguh, dengan adanya balai-balai polis bergerak, kehadiran polis melalui motosikal, kita juga adakan pemeriksaan mengejut di balai-balai yang perlu dinaiktaraf dan sebagainya,” katanya kepada pemberita di sini, hari ini.

- BERNAMA

Polis bermotosikal tangkap penjenayah yang pakai basikal. Penjenayah yang pakai uniform di balai polis siapa nak tangkap? Pak menteri yang merompak berbillion ringgit di Putrajaya polis mana yang nak tangkap? Perancang pembunuhan beramai-ramai Bukit Antarabangsa sampai sekarang tak tangkap tangkap. Penjenayah yang merosakkan sistem kehakiman sampai la ni masih bebas.

Yang kena tangkap yang mencuri bra kat supermarket. Yang merompak projek keretapi Rawang-Ipoh, projek perlabuhan kelang, duit KWSP, projek stadium. Bapak polispun tak berani nak tangkap.

0 comments