http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Para Ulamak, Sarjana, Pemikir Islam, Pemimpin dunia serta masyarakat Islam yang waras seluruh dunia dapat merasakan bahawa tuduhan yang dibuat terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah sesuatu yang meragukan.

Rasa ragu terhadap tuduhan liwat dan simpati terhadap kezaliman yang dilakukan terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim telah dinyatakan secara bertulis dan diperakukan. Usaha yang telah didahului oleh Islamica Magazine amat dihargai.

Amat malang pembohongan, penipuan dan kezaliman yang telah dilakukan oleh kerajaan BN dengan kerjasama polis dan jabatan peguam Negara pada tahun 1998 diulangi semula pada tahun 2008 ini.

Sejarah 1998 telah membuktikan PENIPUAN DAN KEZALIMAN KERAJAAN BARISAN NASIONAL terhadap masyarakat Malaysia terutamanya terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim dan keluarganya.

Pertuduhan liwat terhadap Anwar yang diilhamkan oleh manusia zalim bernama Mahathir, ketika itu presiden umno dan Perdana Menteri Malaysia telah ternyata satu PEMBOHONGAN. Pembohongan dan kezaliman ini telah diusahakan dengan kerjasam polis Malaysia terutamanya Ketua Polis Negara yang bersifat kebinatangan pada ketika itu.




Semua gambar di atas adalah bukti nyata kezaliman yang telah dilakukan oleh sebahagian anggota polis yang biadap, jahat dan tidak bertamadun di Malaysia
Sandiwara lama dan konspirasi politik berilhamkan semangat jahat UMNO ini telah diulangi semula dalam era Abdullah Badawi.

Rakyat Malaysia dan pemerhati antarabangsa ingin diperbodohkan lagi oleh penguasa zalim dan beberapa individu tertentu yang berkepentingan dalam PDRM serta Jabatan Peguam Negara.

Hanya pemimpin, penyokong dan pencacai umno yang jelas buta hati dan keparat yang mengizinkan kezaliman dan pengkhianatan terus berlaku di bumi Malaysia.

Pendirian yang berpaksikan nafsu syaitan dan jiwa iblis yang menghantui pemimpin, penyokong dan pencacai umno jelas bertentangan dari pendirian dan pemikiran ramai sarjana Islam.

Antara pemimpin dan sarjana Islam yang telah meluahkan rasa simpati terhadap kezaliman yang dilakukan ke atas Datuk Seri Anwar Ibrahim ialah:

Dr. Abubaker Al-Shingieti,
President, American Muslims for Constructive Engagement (AMCE)

Prof. Dr. Akbar Ahmed,
Ibn Khaldun Chair of Islamic Studies, American University, Washington DC; Former Pakistani High Commissioner to the UK
Ms. Amina Rasul.
Lead Convenor, Philippine Council for Islam and Democracy, Mandaluyong City, Philippines

Prof. Dr. Aref Nayed
Muslim Scholar, Libya; Senior Advisor, Cambridge Interfaith Program, Faculty of Divinity, Cambridge University; Former Professor, Institute for Islamic Thought and Civilization (ISTAC), Kuala Lumpur, Malaysia

Semak senarai sarjana dan tokoh pemikir Islam yang antaranya telah meluahkan rasa penuh simpati terhadap Anwar Ibrahim.

Perakuan penuh tersebut di sini.

3 comments

  1. Anonymous // November 14, 2009 at 7:32 AM  

    Tuan,
    1.Tak payahla ambil orag luar....

    2.Nila politik cara utk membersihkan nema yang telah busuk.....naikkan kredebilti yang dah jatuh......

    3.Kami rakyat malaysia dah kenal siapa dia sebenarnya...

    adibeta
    kubang kerian,kelantan

  2. Anonymous // November 14, 2009 at 7:32 AM  

    Tuan,
    1.Tak payahla ambil orag luar....

    2.Nila politik cara utk membersihkan nema yang telah busuk.....naikkan kredebilti yang dah jatuh......

    3.Kami rakyat malaysia dah kenal siapa dia sebenarnya...

    adibeta
    kubang kerian,kelantan

  3. Anonymous // November 4, 2010 at 2:45 PM  

    kau kenal ker dah berape lame dah kenal anwar............bile pimpinan umngok disokong negara luar ko xbising pon..... lantak dia la nak amik sokong luar ke x......... bangal punye manusia