http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

TM nak kena serang!

Posted by Love Perak | Friday, November 20, 2009 | 2 comments »

Kalau aku jadi Namewee, aku akan buat video pergi serang TM pulak. Servis BODOH nak mampus tapi bil bulanan mahal gila. Sapa pernah pegi luar negara tau lah macamana murah dan laju nya internet mereka berbanding dengan kita.


Masuk ni dah 3 hari internet rumah aku sat connect, sat disconnect. Ni dari pagi sampai sekarang langsung tak boleh connect. Nak POTONG pun P1 W1MAX takdak line lagi kat sini. Kalau esok pagi pun tetap tak boleh, siaplah TM nak kena maki hamun dengan aku.

2 comments

  1. Ayiem // November 20, 2009 at 7:48 PM  

    Sabar berbanyak sh......

    janga ler serang tapi gi je marah staff dia orang...

    ermm gurau je....

    Tapi tuh ler masalah sebenar ngan streamyx.Sebab tuh ana guna celcom bb,malas nak pening ngan tm,walaupun celcom bb tak sesuai untuk kegunaan rumah namun setakat nih ana guna alhamdulillah ok je tak banyak karenah...

  2. Anonymous // November 20, 2009 at 8:38 PM  

    tula,internet kat oversea ni laju. aku duk ireland,walapon negara kecik,tpi gune optic fibre..nak baca blog pon senang