http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Pilihanraya Perak dijangka berlaku dalam waktu terdekat.Menurut mereka yang ditemui serangan Zambry dan Umno ke atas DS Nizar semakin hebat.

Untuk orang muda yang gilakan bolasepak mereka menjadi isu kegagalan Perak untuk menyertai Liga Super (FAM)untuk menghentam DS Nizar.Mereka kini diketuai Pemuda Umno cuba menghasut ahli majlis Pafa supaya menggulingkan DS Nizar. Mereka menjadikan isu hutang Pafa untuk mengkritiki Nizar.Mereka tidak tahu sewaktu DS Nizar ditawarkan jawatan Presiden Pafa ,Perak hutang RM 4 juta.

Satu lagi isu yang dimainkan Umno kini telah membawa masuk orang luar untuk dijadikan anak angkat,khususnya orang muda dalam program masyarakat.Orang muda anak angkat ini didaftarkan sebagai pengundi baru.Difahamkan Dun Changkat Jering mereka berjaya membawa masuk pengundi muda atau baru sebanyak 800 orang.

Isu yang dijadikan bahan perbincangan pekebun durian pula,menyatakan banyak permohonan orang kampung kini mudah diluluskan.Jika ribut atau banjir bantuan segera diberikan.

Kini Umno mula mengadakan ceramah kelompok dan juga ceramah isu semasa untuk memberi kefahaman kepada rakyat kenapa Umno perlu diberi peluang.

Kes DS Nizar di Mahkamah Persekutuan dikatakan memihak kepada beliau .Lima Hakim yang membicarakan kes DS Nizar,tiga hakim memihak kepada DS Nizar dan dua sahaja yang memihak kepada Zambry yang gila jadi striker PAFA.

Menurut pekebun durian lagi, Pilihanraya semakin hampir kerana Zambry yang akan mengumumkan ,kerana beliau tahu ,kes beliau kalah!

sisibukit

0 comments