http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Katak Kena Sindir

Posted by Love Perak | Tuesday, November 17, 2009 | 0 comments »

Anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) Pelabuhan Klang Badrul Hisham Abdullah disindir oleh Pengerusi Jawatankuasa Tetap Hal Ehwal Wanita, Kebajikan, Sains, Teknologi, Inovasi dan Kebajikan Selangor, Rodziah Ismail semasa sesi soal jawab di sidang Dewan Undangan Negeri pada Selasa.

Rodziah berkata soalan tambahan yang diajukan oleh Badrul tidak perlu dijawab kerana mendakwa Badrul telah tidak menjalankan tugasnya sebagai wakil rakyat Pelabuhan Klang selama 20 bulan.

Secara sinis, Exco itu berkata beliau agak terkejut apabila Badrul berminat untuk mengetahui perkembangan penyediaan Jaringan Infrastruktur Tanpa Wayar Hibrid (HyWIN) di kawasan Pelabuhan Klang.

Badrul dalam soalannya meminta kerajaan negeri memberi tumpuan khas kepada pembangunan HyWIN kerana pelabuhan adalah antara kawasan yang menyumbangkan hasil kepada kerajaan negeri.

Rodziah dalam jawapannya berkata penyediaan infrastruktur HyWIN di seluruh kawasan Majlis Perbandaran Klang termasuk Pelabuhan Klang masih di peringkat perancangan Fasa II dan FASA III dan dijangka bermula pada awal atau pertengahan tahun 2011.

Badrul kini ialah Adun Bebas selepas mengumumkan keluar daripada Parti Keadilan Rakyat dan menyokong Barisan Nasional pada Oktober lepas.

0 comments