http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Najib Oh Najib

Posted by Love Perak | Sunday, November 08, 2009 | 0 comments »


KOTA KINABALU - Kerajaan Barisan Nasional (BN) perlu lebih komited bagi memperjuangkan nasib rakyat kebanyakan jika mahu kekal berkuasa dalam pilihan raya umum akan datang dan seterusnya, kata Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Sudahlah Najib, jangan hendak kelentong rakyat. BN nak memperjuangkan nasib rakyat?? Alahai, hanya beruk dan siamang aje yang percaya umno/BN perjuangkan nasib rakyat. Sudah berbillion wang rakyat kamu dan kerabat umno/BN songlap, sekarang nak cerita pasal bela nasib rakyat?

Beliau berkata, kejatuhan sesetengah daripada parti yang yang telah bertapak di negara-negara lain terutama Parti Demokratik Liberal (LDP) di Jepun perlu menjadi pengajaran kepada BN untuk terus menerus berkhidmat dengan lebih baik kepada rakyat.

"Saya difahamkan bahawa satu daripada sebab kekalahan LDP ( dalam pilihan raya umum baru-baru ini) adalah disebabkan kerajaan itu dikatakan hilang sentuhan dengan rakyat.

Hello, you lupa atau buat-buat lupa. Siapa kata pemimpin umno hilang sentuhan? Pemimpin umno bukan setakat sentuh, siap meraba beb!!!

Tak percaya? Tanya JJ kah kah kah

Artikel asal - Kerajaan Rakyat
Diolah oleh - LovePerak

0 comments