http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Haa... Sumbingnya Senyuman Musa Hassan

Posted by Love Perak | Thursday, September 02, 2010 | 1 comments »



MENTERI Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Hussein bersalaman dengan Tan Sri Ismail Omar yang diumumkan sebagai Ketua Polis Negara yang baru menggantikan Tan Sri Musa Hassan selepas sidang media di Putrajaya, hari ini.

Oleh : Lan Iisma

Musa Hassan tak disambung lagi kontraknya. Baguslah begitu, takkan asyik mukanya yang nak bertempek di situ. Kalau dia masih bertempek di situ, peluang untuk orang lain merasa pangkat itu susahlah. Dia berkata sudah tiba masanya dia bersara kerana faktor usia. Itu acah-acahnya sahaja, cuba disambung untuk kali ketiga, senyumnya akan melebar ke telinga. Apa-apa pun kalau disambung untuk kali ketiga, akan lebih banyak karutnya. Kalau kali ketiga akan lebih punahlah.

Nampakkah anda, senyum Musa Hassan tak menjadi, sumbing senyumannya dan lihat pula senyun Ismail Omar, iklaskan tu, tak nampak ke?

1 comments

  1. Maisara // September 2, 2010 at 10:48 AM  

    Patutnya dia ni dah lama tak layak jadi KPN. Sebab keterlibatannya dalam komplot menjatuhkan DSAI dulu tu.

    Aku dah lama tak respek langsung lah orang macam ni.

There was an error in this gadget