http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

UMNO P.Pinang kutip semula wang warga emas RM100

Posted by Love Perak | Thursday, September 30, 2010 | 4 comments »

Sumber Dari Blog pro umno


Petang tadi, seramai 40 warga emas penerima bantuan wang ehsan dari kerajaan DAP P.Pinang telah berkumpul di Penaga, Kepala Batas untuk memulangkan kembali wang RM100 kepada Lim Guan Eng.

Ini berikutan adanya unsur judi didalam dana program membasmi kemiskinan termasuklah dana bantuan wang ehsan RM100 yang disalurkan kepada warga emas di negeri tersebut.

Dijangka, ramai lagi warga emas di P.Pinang akan menurut jejak langkah rakan-rakan mereka di Penaga, Kepala Batas ini.

Buat masa ini, saya muatkan gambar-gambarnya terlebih dahulu. Video majlis tersebut akan saya muatkan dalam masa yang terdekat. Yang pasti, Guan Eng dan DAP P.Pinang pasti tak akan dapat tidur lena malam ini berikutan kejadian ini.












Kadang-kadang kita nak jaga adab kita supaya jangan maki hamun pemimpin umno yang dari dulu, kini dan selamanya asyik tipu Melayu saja. Tetapi perbuatan mereka memang melampau sangat.

Mereka akan guna apa cara sekali pun untuk merampas kembali P.Pinang. Satu demi satu demi satu demi satu, isu dan isu dan isu dan isu yang umno terbitkan bermula sejak tahun 2008 lagi.

Guan Eng dan Hj Malik serta Ustaz Asri sudah buat penjelasan tetapi ye lah, mana nak disiarkan dalam TV3 suku atau Utusan Meloya. Memang mudah UMNO tipu orang-orang Melayu kampong.

Ini bermakna kempen Galas sudah bermula. Isu ini akan berlegar di Galas.

Ayuh... AMK seluruh negeri P.Pinang yang baru yang masih segar dan enjin pun masih baru, anda wajib buat sesuatu..Anda wajib selamatkan orang-orang Melayu Kampong yang tertipu. :- 
Sharpshooter

4 comments

  1. otaklunyai // September 30, 2010 at 10:49 AM  

    dia tak nak sudah... dia pulangkan kita ambil la balik... kalau dah spesis BODOH tu begitulah... dah lah tu sombong pulak tu... itulah perangai melayu tipikal ...BODOH SOMBONG... dahlah BODOH berkawan dengan orang sesat bertambah2lah BOBOHnya...

  2. nikman // September 30, 2010 at 11:52 AM  

    Assalamualaikum,
    Sebenarnya umno ni memang parti suka pekena orang dah kah susah kena tipu dengan umno lagi. cuba baca apa yang DR ASRI tulis. memang umno kaki penjahanam melayu, itupun adalagi melayu yang percaya dengan umno, susah nak nilai melayu ni.
    Bayangkan anak kita menjadi kerani bank selama 20 tahun makan duit riba adakah daging yang tumbuh dan membesar cucu kita itu tidak haram,
    20 tahun kita berkhidmat dengan kerajaan adakah kita dijamin oleh kerajaan umno bahawa gaji kita tidak termasuk dalam kutipan hasil arak,judi,perniagaan babi. apakah kita yakin wang yang diberi oleh anak kita itu bebas dari haram sedang kan ekonomi kita berasaskan riba,. Berapa jijiknya umno menipu orang melayu

  3. Anonymous // September 30, 2010 at 3:48 PM  

    menatang punya umno...nmpak sgt jahil agama....sah sah sahhhh

  4. Anonymous // October 5, 2010 at 6:25 AM  

    fatwa imam ghazali dalam kitb majmu' imam nawawi "wang yang haram yang diberikan kepada fakir miskin adalah baik bagi mereka'....fatwa si mamak adalah haram..yang makcik pi ikut fatwa Ee tu apahal...tahap gabn jahil ni.