http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Panas : Shafie Apdal Kahwin Dengan Zahida Rafik di London?

Posted by Love Perak | Thursday, September 23, 2010 | | 4 comments »

dari blog Jelapang

Zahida Rafik.

Jelapang tidak berapa berminat dengan cerita-cerita artis tetapi apabila gosip ini melibatkan ahli politik terutamanya Menteri, tertanya-tanya juga samada benar khabar angin mengatakan Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah Shafie Apdal telah berkahwin dengan aktres Zahida Rafik.

Ini gosip yang tersebut di blog-blog hiburan.

Sebelum ini pelbagai cerita kita dengar mengenai isteri Shafie Apdal yang menjadi perbualan orang politik termasuklah polemik dengan isteri orang paling besar dalam politik.

Tetapi itu cerita sebelum Ramadan.

Cerita selepas Ramadan mengatakan Shafie sudah memperisterikan Zahida di London.

Kalau betul, tahniah. Kalau tidak betul, minta maaf.

Gosip mengenai Zahida boleh dibaca di blog ini:

http://beautifulnara.com/gosip-zahida-rafik-sudah-berkahwin-dengan-menteri-di-london/

zahida rafik kahwin
Gosip angin sepoi-sepoi bahasa menyatakan yang si Zahida Rafik ini sudah pun berkahwin dengan seorang menteri di London sebelum bulan puasa hari tue. Khabarnya bukan sebagai isteri pertama. Mungkin kedua, mungkin ketiga.

Kalau betullah dah berkahwin, tahniah kami ucapkan kepada Zahida Rafik. Nampaknya menteri-menteri kita tersangatlah femes di kalangan artis. Dulu Bung berjaya mengorat Zizie, kini giliran Zahida Rafik pulak dingorat oleh menteri. Taste tinggi jugak yek menteri Malaysia nie.

Satu je yang menjadi kemusykilan kami dari dulu sampai sekarang, apa sebenarnya si Zahida nie buat sampai layak digelar artis. Berlakon pun macam tak ada. Menyanyi lagi lah kan? Ada sesiapa boleh terangkan kepada kami?

Apa pun tahniah kepada si menteri yang mendapat gadis secun Zahida Rafik untuk dijadikan isterinya. Semoga kekal bahagia.

4 comments

  1. Putra IJ80 // September 23, 2010 at 11:29 AM  

    Dari dulu kini dan selama lamanya para Bangsa/wan Melayu,itu lah kerje nya.

    Pantang ada lebe cikit,pantang ada kedudukan cikit,apa lagi jadi Bendahara jadi penglima jadi pak Pacak Istana, mesti metalamat nya ke arah benda tu gek.

    Pusing pusing yang itu tetap jadi metalamat mereka.

    Sampai bila Melayu nak beruba.

    Entah lah.

  2. Putra IJ80 // September 23, 2010 at 11:29 AM  

    Dari dulu kini dan selama lamanya para Bangsa/wan Melayu,itu lah kerje nya.

    Pantang ada lebe cikit,pantang ada kedudukan cikit,apa lagi jadi Bendahara jadi penglima jadi pak Pacak Istana, mesti metalamat nya ke arah benda tu gek.

    Pusing pusing yang itu tetap jadi metalamat mereka.

    Sampai bila Melayu nak beruba.

    Entah lah.

  3. nalapambu // September 23, 2010 at 12:59 PM  

    Itu lah sahaja kerja menteri2 UMNO ini kalau dah kaya raya wang ringgit ribuan juta.

  4. Anonymous // September 23, 2010 at 3:15 PM  

    Kerja dia meneman orang menyanyi kat karaoeke je... itu pun suara haprak..
    La menteri ni kan apa yang dia buat semua nya afdal
    Yang tak afdal bila jadi ketua perhubungan UMNO Kedah.. habuk pun tarak... Amacam jamil khir tak cari artis sama ka?

There was an error in this gadget