http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Satu Skandal Seks Bakal Dibongkar?

Posted by Love Perak | Saturday, September 25, 2010 | 0 comments »

Artikel Oleh blog Mengejar Cahaya


Menjelang nya pilihanraya umum Ke-13, Sabah akan menjadi medan pembongkaran Skandal Seks para pemimpin UMNO, terutama melibatkan beberapa VVIP yang sedang hangat dijaja di kedai kopi hingga di lobi parlimen dan pejabat Perdana Menteri.

Seorang menteri Kabinet Persekutuan yang mempunyai anak luar nikah dan terpaksa mengahwinkan wanita yang dihamilinya dengan adik kandungnya bagi menutup Skandal Seksnya dikhabarkan mempunyai satu lagi skandal yang baru.

Namun seorang VVIP tidak kurang hebatnya kerana walaupun beragama Islam, namun mempunyai anak luar nikah dengan seorang wanita serani bernama Benebin Peter yang kini menetap di London Endgland.

Benebin merupakan anak seorang bekas Pengurus Besar sebuah syarikat yang ada hubung kait dengan bekas Ketua Menteri Sabah iaitu Bintang Baru kini mempunyai suami, namun masih berhubungan dengan VVIP tersebut.

Anak perempuan hasil hubungan sulit VVIP berkenaan dikhabarkan sudah mengetahui bahawa suami ibunya bukanlah bapa biologinya dan sedang mencari ayahnya yang juga VVIP berkenaan yang turut dikhabarkan mempunyai tiga orang isteri dan lima gundik lain.

Salah seorang gundiknya akan dilantik menjawat jawatan tertinggi bagi sebuah organisasi penting kini kurang senang mendengar perkembangan terbaru tersebut kerana VVIP berkenaan tidak mengaku menjalinkan hubungan dengan bekas Setiausahanya sehingga memperolehi dua orang anak dan kini terpaksa menetap di luar negara.

Nantikan berita gempar dari London!
- midah ladfa Sabah

0 comments