http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Sapa nak mengorat Cik Sikin... Mai Sini... Ada No Telefon....

Posted by Love Perak | Friday, September 24, 2010 | 0 comments »

Hahaha... terdesak gila babi dah umno nih... korang baca la tulisan bro ikutsukaakuisa kat bawah ni.....
Hellooooo.... Assalamualaikummmmm... itu Cik Sikin ke....???

Yeaaa... saya Sikin yang bercakap... siapa di sana...???

Nama saya Hj Jamaludin..., saya call ni nak ajak Cik Sikin dating... boleh tak...???

Ohhh... Hj Jamaludin, tapi dari mana abang Hj. dapat nombor telepon saya...???

Laaaaa.... kan ke... Cik Sikin yang bagi.... ada kat bawah tu... haaaa...

Ohhh.... yeaaaa ke...., tapi itu untuk yang nak mendaftar ahli umnoapco jer....

Saya berminat.... umur saya pun dah melebihi 18 tahun, banyak pengalaman wooooo.... Isa Samat kalahhh tauuu...

(Selebihnya... pandai2 Hj Jamaludin lah nak sambung dialog ayat mengayat Cik Sikin tu.... berpengalaman kan.., kalau lu orang nak tolong sambungkan pun boleh lahhhhh..... kah..kah..kah.....)

Sumber ide dari Era Pasca... baca komen Hj. Jamaludin.


Nak jadi ahli umnoapco pun ada Cabutan Hadiah.... apa punya gilababi lahhhhh.... ini parti... awal2 lagi dah ajar dan mengalakkan ahli kepada kebendaan, bukannya keikhlasan dalam perjuangan.... patutlah orang panggil umnoapco nih.. parti rasuah.... memang yeaaa pun.... ha..ha..ha....

0 comments

There was an error in this gadget