http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Contoh Cina BODOH dan BANGANG

Posted by Love Perak | Wednesday, November 17, 2010 | 1 comments »

Malaun ni bahalol
 Artikel ini diambil dari Blog Kerajaan Rakyat
 
Ingatkan Melayu Umno je yang bahalol, rupanya Cina MCA lagi banggang. Banggang macam babi!!

Si bebal, Teh Chee Seng kata "berhimpun lebih daripada lima orang di kawasan awam dengan 'niat tertentu' adalah tidak dibenarkan."

Apa punya bebal Cina ni... hello, hanya orang hilang akal je yang berhimpun tanpa niat tertentu. Memanglah yang berhimpun di McDonald Kampar tu ada niat tertentu. Niat nak makan kek.
 
eh ... eh... dah teruk sangat otak malaun Teh Chee Seng ni. Nak makan kek pun salah? .. Hello Ah Teh... lu apa makan..? apa pasat lu manyak bolo?
 
Kumpulan maya yang menentang projek pembinaan menara 100 tingkat hari ini meraikan ulang tahun sebulan dengan mengundang penyokongnya menyertai jamuan kek di pelbagai tempat di seluruh negara.

Bagaimanapun, 'parti kek' di Kampar itu mendapat amaran daripada pusat pengajian yang diasaskan MCA - Universiti Tunku Abdul Rahman (Utar) supaya mahasiswanya tidak menyertai program itu.

Naib Presidennya, Teh Chee Seng mendakwa di laman Facebook, jamuan yang dirancang di McDonald Kampar pada jam 8 malam ini sebagai "perhimpunan haram".

"Sila ambil perhatian, ia adalah perhimpunan haram dan pihak polis akan membawa pihak terbabit ke balai polis untuk disoal-siasat," katanya.

Teh mendakwa, beliau telah cuba menghubungi penganjurnya tetapi gagal.

Sehubungan itu, beliau menulis di Facebook bagi memaklumkan penganjur supaya menghubunginya. - MalaysiaKini

Nota: Ingat siapa cakap ini: "As Christians, we should fear Islamic theocracy nation more than anything". Tapi kerajaan Umno tak ambil apa-apa tindakan pun!!! Kenapa? Polis pun buat bodoh je, kenapa? Sebab dia Cina MCA !!!

1 comments

  1. Prof. Era Pasca // November 18, 2010 at 10:07 AM  

    cina mca sama2 berasobiah ngan umngok.. kahkahkah betul tak bro?