http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

HUJAH SAIFUDDIN LEBIH BERFAKTA DARI BLOGGER HUTAN

Posted by Love Perak | Monday, November 08, 2010 | 0 comments »

Oleh: WFAUZDIN NS
BERANI. Itulah yang boleh saya katakan pada SU Agung PKR, YB Saifuddin yang telah menjelaskan persoalan yang ditimbulkan oleh beberapa Blogger berkaitan pemilihan parti. Saifuddin berjaya menjawabnya dengan baik termasuk dakwaan oleh Blogger Harris yang langsung gagal bawa bukti setakat ini.

Saya juga tidak selesa bila Saifuddin menyebut masih ada kertas undi pemilihan yang tersimpan walaupun sepatutnya telah dilupuskan. Maka, Saifuddin mesti mengambil tindakan segera dan siasat ke mana kertas undi tersebut dibawa, atau untuk apa ianya disimpan. Penjelasan Saifuddin bahawa setiap kali pemilihan diadakan, pengiraan undi mesti dilakukan di hadapan wakil calon adalah satu perkara yang boleh mengelakkan parti dituduh tidak berlaku adil. Mengapa tiada laporan dibuat jika ada penyelewengan seperti dakwaan menjual undi itu? Mengapa tidak dilaporkan oleh agen calon, menapa Blogger dari hutan mana yang datang buat kecoh?

Saya harap pemilihan PKR kali ini kununnya diatur oleh tangan Azmin dan Anwar tidak bertukar menjadi pemilihan yang diatur oleh tangan Blogger hutan tersebut. PKR mesti berani menjawab hujah, biar mereka dakwa seribu cerita lagi.

0 comments