http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Jangan bogel terus, Tunjuk sikit-sikit?

Posted by Love Perak | Friday, May 28, 2010 | 0 comments »

Anwar Ibrahim cakap, "Kini kita telah memperoleh keterangan kukuh bahawa ahli Parlimen ditawar RM2 juta dan ada juga yang mendapat kontrak kerajaan berjuta ringgit nilainya. Maklumat tersebut akan didedahkan kepada umum dalam tempoh terdekat inshaAllah."

Sekarang Ana cakap. Jazakallahu Khairan Kathira. Syeikh, Ante nak dedah jangan sikit-sikit beb.... kalau nak lerah, lerah perabis. Harami anjing-anjing ni ante jangan bagi muka..!! Ante beb, ada satu penyakit.... banyak sangat tolak-ansur. Ini Ana kasi ingat sama ante, dengan puak harami ni... Ante jangan nak mengada-ngada.... ante jangan nak berlembut-lembut. Ante tak lerah perabis... siap ante, sialan tu tuduh ante yang bukan-bukan nanti..!!

Shamsul pulak cakap, “Tolong siasat, anak muda ini berbelanja sakan, apa kaitannya dengan Malaysia. Apa kaitannya dengan Big Ma?,”

Bro, Lu ingat malaon harami tu nak siasat ke beb? Lu dah lupa ke SPRM tu... Suruhjaya Penipu dan Perasuah Malaysia? Bro, Lu tolong siasat sekali Jembalang ni brape duit dia sudah sapu!!

Baca seterusnya di www.kerajaanrakyat.blogspot.com

0 comments