http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Muhyiddin, Rakyat lebih tahu parti mana yang kian runtuh!

Posted by Love Perak | Monday, May 17, 2010 | 2 comments »

oleh : shalehudin

Pandai TPM buat lawak. Muhyiddin Yassin berkata, Parti Keadilan Rakyat (PKR) kini sudah semakin hilang sokongan apabila semakin ramai pemimpin dan penyokong parti itu dilihat mula meninggalkan parti berkenaan.


Dia cuba sorokkan pasai apa PKR bertukar dari Parti Keadilan Rakyat kepada Parti Kian Runtuh. Samaada dia memang jenis dungu yang memang tak tau atau dia tau tapi buat buat tak tau adanya usaha berterusan secara kotor dari Umno sendiri untuk runtuhkan PKR. Memang kerja Umno untuk runtuhkan parti PKR, tapi cara yang paling jijik ala ala Yahudi yang digunakan. Ini yang tak dapat diterima oleh orang ramai. Depa tak berani berdepan secara anak jantan punya.

Cuba tengok geng 488 di Perak, sapa yang tak kata ini kerja buat Umno bila depa tau kisah sebenar dibelakang tabir apatah lagi ia rapat bersangkut paut dengan si Fauzi Muda. Peranacangan rapi perlu, Anwar kita gasak dulu, orang bawah akan lari berkecamuk. Tapi elok la jugak, pendokong parti yang tak tahan daulat dengan kerja saraf Umno ni boleh berambus anytime.

Buat Muhyiddin, hang nak kata apa pun kat PKR, kata lah. Ini mungkin masa hang boleh mengata. Kami rakyat bawahan lebih tahu, akar pokok mana yang kian mereput terendam air.

2 comments

  1. Anonymous // May 17, 2010 at 1:37 PM  

    Gua tau tapi boleh jelaskan ngan rakyat semua bagaimana dengan adanya undi pos sebanyak 2 ribu lebih tapi masih kalah gak.maknanya DAP boleh menang walau pun tewas dengan undi POS. yang tu boleh tansri jelaskan kat RAKYAT.

  2. arus perjuangan // May 17, 2010 at 5:01 PM  

    Mat sembab yang kian runtuh jaga-jaga mat sembab kabinet nak dirombak ni you nak dok mana??? huhuhu

There was an error in this gadget