http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Kempen Menghalang Bik Mama

Posted by Love Perak | Thursday, May 13, 2010 | 2 comments »

Oleh : AdukaTaruna

Salam semua.

Melalui maklumat tertentu, gua mewakili kem badminton negara yang layak ke separuh akhir Piala Thomas, melancarkan kempen menghalang Rosmah Mansur dari menunjukkan sebarang kelibat, bahasa tubuh, ucapan dan sebagainya di hadapan keseluruhan kem badminton negara menjelang perlawanan separuh akhir ini.

Sebarang bentuk kelibat Rosmah dikatakan amat menggangu semangat para pemain. Gua juga mendesak supaya Dr Siti Hasmah mengantikan sementara peranan yang dimainkan Rosmah terhadap kem badminton negara, khususnya menjelang separuh akhir ini.

Gua juga berharap, rakan2 seperjuangan gua, dapat melebarkan kempen ini dalam medium masing2. Terima kasih. Ini suara terbanyak dari kem badminton negara.

2 comments

  1. Anonymous // May 13, 2010 at 6:05 PM  

    aku sokong.... bila dia kuar jer mesti kalah..... bila di tak da menang pulak

  2. Unknown // May 13, 2010 at 11:25 PM  

    jgn le gitu kome pun...tak baik caye gitu..kurapat tu...ape yg boleh kite caye ialah Kak Rosmah ato kite gelo denye Kak Ros le senang sikit kan? Kak Ros ni hebat di mane-2 saje...Najib pun kene tunduk, ni kan pulak Chong Wei & kengkawan denye.

    kak Ros mestilah memastikan kehadiran (her presence felt) dirasai oleh semua...hmm..kalau dia tinggi macam model ok apa? Dgn duit yg melimpah ruah yg dia ada kita heran takkan Kak Ros tak nak pegi London Weight Management ke guna produk Sendayu ke untuk kurus sikit badan tu? hmmm mungkin kata semangat Kak Ros seperti badannya yg 'fuhhh, semangat' tu boleh membangkit selera ato memberahikan pemain-2 badminton beraksi lebih baik di ranjang...eh...di gelanggang...maap yek?

    hehehe

    p/s: Chong Wei klh Li Dan...aku ingat Malaysia menang 3-2..insyaAllah..tak caya tanya Kak Ros kita..hehe