http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Selamat Ulangtahun Pertama!

Posted by Love Perak | Friday, May 21, 2010 | 1 comments »

Harini, 22 Mei 2010, genaplah setahun Blog LovePerak ni berada di alam maya ni. Bermula daripada 0 sehingga boleh dikatakan antara blog yang popular di negeri Perak ini. Terima Kasih kepada semua yang menyokong dan mengunjungi blog hodoh ini setiap hari :)

Hits blog ini juga sudah hampir sejuta. Terima kasih kawan2 blogger yang lain sebab link kan blog LovePerak ni. Tanpa korang blogger semua blog LovePerak ni takkan baik macam sekarang.

Kepada pencacai-pencacai umno apco yang menghalalkan judi sekalian, teruskan mengunjungi blog ini setiap hari terutamanya yop pian. Harap hati anda terbuka untuk melihat yang mana buruk dan yang mana baik. Jangan lah sampai menggadaikan Islam untuk menyokong pemerintah yang korup lagi rasuah!

Akhir sekali, saya pun tidak tahu sama ada berapa lama lagi blog ini akan beroperasi kerana banyak pihak termasuk ibu bapa saya tidak berapa perkenan dengan blog ini kerana membahayakan diri saya sendiri dan mempunyai banyak risiko seperti ditahan polis dan lain-lain, tapi saya akan berhati-hati dalam menerbitkan artikel supaya tiada unsur menghina sultan dan sebagainya.

Semoga anda sihat dan sejahtera hendaknya. Teruskan menyokong Pakatan Rakyat. Salam.

1 comments

  1. Lang // May 22, 2010 at 3:24 AM  

    selamat ulang tahun pertama... teruskan perjuangan...