http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Terkini : Ribuan Manusia di atas Tanah Perkuburan

Posted by Love Perak | Thursday, May 20, 2010 | 1 comments »

http://img243.imageshack.us/img243/1001/img0330a.jpg
(Ceramah di Kg Pertama, Pmtg Pauh)


Fuh. Terkezut aku sampai2 di tempat ceramah, punya la ramai orang. Dalam dok cari "Port Baik" nak duduk, aku ternampak pulak batu nisan kat tengah2 orang ramai duduk tu. Tengok punya tengok, rupanya banyak lagi batu nisan. Rupanya tempat ceramah di sebelah masjid tersebut sebahagian besar kawasannya adalah tanah perkuburan! Orang yang terlalu ramai nak dengar ceramah Anwar sampai sanggup duduk memenuhi sehingga ke kawasan perkuburan!

Last-last aku pi duduk depan sekali. Ceramah atas lori je pun. Itu la Pakatan Rakyat. tak main la ceramah tempat mewah2. hehehe. Penceramah pertama ialah Setpol MB Kedah. Dia dok ceramah hal Kedah la. lepas tu dalam kul 10 baru la Anwar naik pentas.

Kebetulan, jumpa pulak aku dengan blogger terkenal "Anak Sungai Derhaka" yang juga berada di hadapan tempat ceramah tersebut. Sempat jugak la berbual-bual sikit dengan dia. Hensem beb dia tu. Misai dia mahal gila! wakakaka...

Anwar ceramah sampai kul 11 jer sebab dia ada ceramah ke 2 di Jawi, Sungai Bakap. Kebetulan 2 orang tua aku pun dah ngantuk dan ada hal sikit di Taiping, aku pon gerak la balik...

Sekian.

1 comments

  1. Anak Sungai Derhaka // May 20, 2010 at 10:56 AM  

    Salam Tuan..

    Aku mana terkenal sangatpun...

There was an error in this gadget