http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Muhyiddin Malu Besar!

Posted by Love Perak | Monday, May 17, 2010 | 3 comments »

YB. Wong yang baru diumumkan sebagai MP Sibu didampingi isteri dan SU Agung DAP, YAB. Lim Guang Eng.:-Gambar Malaysiakini/-


Terkejut besar bila mendengar kenyataan sombong Timbalan Pendana Menteri yang juga menteri pelajaran hari ini selepas merasmikan sambutan hari Guru.

Muhyiddin dipetik berkata PKR sekarang semacam tanah yang sedang runtuh apabila diminta oleh rakan media mengenai berita pimpinan PKR yang keluar dari parti.

Alhamdulillah kesombongan Muhyiddin yang memperkecilkan rakan dalam Pakatan Rakyat di hadiahkan dengan kekalahan calon BN dalam PRK sibu.

DAP berjaya merampas kerusi parlimen Sibu dengan menewasan BN dengan majoriti tipis 398 undi.

Calon DAP Wong Ho Leng mendapatkan 18,845 undi untuk menewaskan calon BN Robert Lau Hui Yew yang mendapat 18,447 undi. Manakala calon Bebas Narawi Haron mendapatkan 232 undi

Dekianlah Muhyiddin yang juga Pengarah PRK Sibu mendapat hadiah istemewa setelah disampai ke tahap yang sangat rendah memperkecilkan Pakatan Rakyat dan kompenannya. Tentunya kekuatan PKR yang diperlekeh oleh Muhyiddin itulah antara penyebab calon BN tumbang di Sibu. Dengan kerja keras semua jentera dalam kompenan PR di serawak iaitu DAP, PKR, PAS dan SNAP maka pada malam ini BN yang sombong itu di tolak di Sibu.

p/s : nak rasa malu apa muka tebal kaw kaw kah kah

3 comments

  1. Anonymous // May 17, 2010 at 9:01 AM  

    Syabas... Orang Sibu lebih cerdik dari orang semenanjung.

  2. Anonymous // May 17, 2010 at 9:07 AM  

    Syabas.. orang Sibu lebih cerdik dari orang semenanjung.

  3. Anonymous // July 21, 2010 at 11:21 PM  

    eja S.A.R.A.W.A.K. betul2.ko ddk malaysia tak?