http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Sinar Harian Mohon Maaf

Posted by Love Perak | Saturday, May 22, 2010 | 2 comments »

Akhbar Sinar Harian telah membuat permohonan maaf secara terbuka dalam edisi Jumaat 21 Mei kelmarin di halaman PK2/Sentral. Selain itu pihak Sinar Harian juga menyiarkan dihalaman yang sama kenyataan rasmi dari Timbalan Pesusuhjya PAS Perak, Dr. Khairuddin bin Dato' Abdul malik yang juga moderator dalam dailog antara pimpinan PAS Perak dengan paderi kristian itu.Harapan saya perkara sebegini tidak akan berulang lagi di masa akan datang.

Kenyataan bertulis Pas Perak (seperti yang disiarkan oleh akhbar Sinar Harian)

2 comments

  1. Anonymous // May 22, 2010 at 5:22 PM  

    cayalah DS Nizar.. beliau memang layak jadi pesuruhjaya PAS perak, walaupun telah diketepikan oleh GengUG… hik3x.. cian YB Nizar… dapat undi tertinggi dlm AJK PAS PUSAT tapi xdapat jadi pesuruhjaya PAS Perak, nasib baik DAP dan Keadilan lantik jadi Pengerusi Pakatan Rakyat PERAK…

    jom kita tolak Geng-UG… Pakat2 lantik YB Nizar jadi pesuruhjaya PAS Perak…

    jom sokong aduka taruna klik disini >

    http://adukataruna.blogspot.com/2010/05/tarikh-langgar-hadi-jatuh-pada-28-mei.html

    jom daulatkan semula kepemimpinan Islam, “doktrinisasi kepemimpinan ulama’ harus dinilai semula kerana menyanggahi nilai Islam”. kepemimpinan bukan milik mutlak ulama’ tetapi dimiliki oleh mereka yang ahli dlm bidangnya (kepemimpinan).

  2. Anonymous // May 22, 2010 at 11:42 PM  

    artikel terbaru..



    DIA BAPA PERPADUANG
    .
    Firman Allah swt maksudnya :

    SEBENARNYA YG TERGAMAK BERDUSTA ITU HANYALAH ORANG2 YG TIDAK BERIMAN KEPADA AYAT2 ALLAH DAN MEREKA ITU IALAH ORANG2 YG BERTABIAT DUSTA ( Surah An Nahl ayat 105 )

    Dia fikir dia bijak, ada pengaruh. Betul! Banyak benda yg dia rancang hampir berjaya tapi belum jadi kenyataan.


    Dia bekas Timbalan Menteri ( masa PAS joint BN ), dia bekas cikgu, dia bekas P/Jaya PAS Negeri, dia bekas Exco Kanan Negeri Darul Kerepok Lekor... dia bekas itu dan ini.

    Dia yg berlagak bijak kononnya serba berpengalaman. Dia tak pernah merasa jadi MB, tak tau selok belok buat keputusan sebagai Ketua Eksekutif Negeri. Entah apa yg dia fikir, dia tegur MB Nizar buat tak betul.

    Ir Nizar MB Perak, Ketua Kerajaan PR Perak. Kenapa dia tak tanya terus kat MB tapi kritik secara terbuka. Takkan dia bekas P/Jaya PAS Negeri dan Bekas Pengarah JPP tiada akses untuk hubungi Ir Nizar.

    bacaan lanjut
    http://cilipadi007.blogspot.com/2010/03/dia-bapa-perpaduang_6420.html