http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Kita Talqin kan UMNO!!

Posted by Love Perak | Saturday, February 13, 2010 | 0 comments »



Siapa bilang orang Melayu sudah benci PR.?Orang Melayu sudah memihak kepada PR.Buktinya soal selidik Sinar Harian menyatakan 87 peratus masih menggap DS Nizar MB sah!

Taiping-12 Februari.
DS Nizar mengharapkan rakyat talkinkan UMNO sebuah parti yang rasuah,yang gagal membela rakyat.DS Nizar menyatakan demikian sewaktu mengakhiri ceramahnya di Air Putih,Jln Simpang-Penang.

PRU 13 inilah masanya kita PR menjahanamkan UMNO /BN.Selama lebih 52 tahun UMNO diberi peluang mentadbir negara mereka tidak menjaga rakyat.DS Nizar menegaskan UMNO yang membunuh tulisan Jawi.UMNO yang memperkenalkan PPSMI.

Di samping itu DS Nizar juga menyatakan kini rakyat semakin menyokong PR hasil keputusan 5-0 kes MB Mahkamah.DS Nizar menegaskan Sistem Kehakiman tidak dipercayai rakyat lagi.Beliau juga berasa DS Anwar juga akan mengalami nasib yang sama.Beliau juga meminta rakyat bersedia menghadapi kesedihan yang seterusnya.

Bagi DS Nizar peluang DS Anwar untuk dipenjara amat tinggi kerana mahkamah selalunya tidak berpihak kepada PR.Dengan kes DS Anwar yang pernah dipenjara 6 tahun sedangkan tidak didapati Azizan diliwat.Semuanya kini akan berlaku lagi menggunakan budak universiti yang gagal si Saiful.DS Nizar juga menyindir Saiful yang tidak mandi wajib,kerana kesan -kesan masih ada.Sedangkan digambarkan Saiful seorang yang warak.

0 comments