http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Terlatest: Sepol Putus Tunang...????

Posted by Love Perak | Saturday, February 27, 2010 | 0 comments »

Artikel ni gua cilok dari brader isa. thanks bro!

Sebelum ini gua ada cerita pasal Sepol berkaitan KY Jelly yang ada padanya dan seluar dalam yang ada di tepi mesin basuh di rumah tunang dia. Satu kenyataan mahkamah yang memberi banyak keraguan kepada golongan yang mahu berfikir. Rujuk di sini.

Ini pulak berita terbaru yang gua terima berkenaan budak spastik nih... tapi sebelum tu.. gua nak bagitau dulu tujuan gua buat posting nih..., tujuannya adalah sebagai clue/pembayang supaya member2 di luar sana supaya dapat mencari kesahihan cerita ini, ialah kan... jangan ingat kera...jaan jer ada SB... geng PR pun ada juga SB dan freelance spy..., so... pergilah cari maklumat dan interview individu terbabit dan kenalan terdekat mereka...

Walaupun berita ini masih samar lagi bagi gua... tetapi bila gua cuba check laman web ini (www.jannamohdzaki.blogspot.com) perghhh... memang betul la.. apa yang member gua bagitau... "This blog is open to invited readers only"... ooo... la..la..., lu orang pasti tertanya2 blog siapa pulak tu..., itulah blog tunangnya si budak Sepol.

Wokey... al kisahnya apa yang gua tau... si budak spastik yang bernama Sepol ni dah putus tunang dengan Janna dan ada konfrantasi sikit berhubung dengan kes liwat nih... dan lagi satu ceritanya... yang ini gua tak boleh story kat sini beb... very... very.. sensitif, sebab ianya akan mengaibkan individu tersebut dan kesahihan cerita belum muktamad. Once... kompom jer.... gua lah orang pertama yang akan letupkan maklumat nih.... dan Sepol pasti kantoi punya dalam lakonan liwat nih...

ha..ha..ha..., dahi ada tanda sujud.... konon...., dah setiap kali lu sujud.. lu tenyeh dahi kat sejadah tu mana tak bertanda..., tapi kalau tanya dengan Mahathir... pasti jawapannya... "Apa ka nama... tu... aaa... Sepol tu hantuk dahi dia kat tiang sampai lebam... pasai tu bertanda..." ... ha..ha..ha....

Orang yang siang malam sujud pun belum tentu bertanda lagi dahi tu... inikan pula baru kena sorok 2 tahun dah bertanda dahi... dasat giler... lakonan mamat nih... sama lah jugak dengan cerita kemut air mani dalam juboq selama 2 hari...

Kemut air mani sebagai bahan bukti ambil masa selama 2 hari, tenyeh kepala kat dahi sebagai bahan bukti yang dia beramal dan bermunajat kepada Allah mengambil masa 2 tahun... jadi kiraannya seperti berikut 2 + 2 = 4 dan angka 4 cina kata mampuih.... so tak reti2 lagi... mampuih la hang lepas nih..... Sepol oooiiii...

Itu kiraan kitab tajul muluk cara gua... la.... ha..ha..ha......

oleh blog : ikutsukaakuisa

0 comments