http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Sah, Zambry Menang!

Posted by Love Perak | Monday, February 08, 2010 | 1 comments »

oleh blog C++

Yahoo ... Zambry menang ... hehehe.... tersenyum la Zambry Kadeer time nie... Yer la.. bukan senang nak menang... dah guna macam-macam cara.. Akhirnya Zambry Kadeer menang jugak... Nizar Jamaluddin dah kalah...

Tahniah la gua nak ucapkan kat Zambry Kadeer... banyak dah modal dier dok kuarkan nak bagi menang... Bukan dier sajer.. Najib Razak dan Zaki Azmi pon banyak gak tolong Zambry Kadeer...

Tidak dilupakan jugak kat Mufti Harus Sana Sini ... banyak dah fatwa dier kuarkan... bukan setakat fatwa.. siap bantu tolong buatkan solat hajat khas untuk bantu Zambry Kadeer...

Lepas nie.. beraya sakat la geng-geng UMNO/BN dan Zambry Kadeer kat Perak nih... yer la... dah menang kan.. kuasa dah ader kat tangan diorang.... Apa mau risau... hahaha... kalu ader lagi kes mahkamah lepas nie... sure akan menang lagie punya... hahaha...

Apa-apa pun.... nasihat gua pada Zambry Kadeer... ingat... kemenangan lu pada hari nie hanyalah sementara.. tidak ader yang kekal punya... kalu lu punya perangai macam siot dan macai... tunggu jer la pada PRU akan datang... tapi yang pasti PRU13 nanti pon BN masih menang lagie kat Perak... Majoriti pengundi kat Perak tue memang buta kayu... hehehe... sori aaa.... gua pon mengundi di Perak... di Tualang Sekah...

1 comments

  1. Anonymous // February 8, 2010 at 11:46 PM  

    yeop

    Tak perlu orang yang genius untuk bagitau zambry akan menang. Seab tu la depa ambil masa begitu lama untuk memanipulasikan hujah untuk memenangkan zambry.

    Aku kenkadang kesian juga dengan penyokong PR. Walaubagaimana pun itulah semangat pejuang tulin.Walaupun realiti yang ada begitu zalim, mereka tetap optimis selagi keputusan belum muktamad.

    Jika zambry yang menang, seeloknya semua penyokong dan pemimpin PR tidak akan membuang masa yang sia-sia menagih sesuatu yang sudah muktamad ( samada secara betul atau salah). teruskan perjuangan. Susun gerakerja mendekati rakyat. Ambil peduli masaalah rakyat.

    Insya allah ganjarannya akan dilihat dalam PRU 13 nanti.

There was an error in this gadget