http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Pertandingan Tulis Surat Kepada PM 1Malaysia Tak Dapat Sambutan

Posted by Love Perak | Friday, February 19, 2010 | 0 comments »

Bernama melaporkan Pertandingan Menulis Surat kepada Perdana Menteri yang sepatutnya berakhir hari ini dilanjutkan kepada 19 Mac ini.

Ada dua sebab mengapa pertandingan itu dilanjutkan. Sebab rasmi seperti yang dilaporkan Bernama ialah kerana bagi memberi lebih banyak peluang kepada orang ramai yang ingin menyertainya.

"Kami masih dapat maklum balas yang menyatakan banyak lagi surat-surat yang belum diserahkan kepada Pos Malaysia, jadi dengan rayuan-rayuan begini eloklah untuk kami lanjutkan tarikh tutup pertandingan" kata Ketua Pos Malaysia selaku Urusetia pertandingan berkenaan.

Sebab kedua, mengikut sumber daripada rakan saya di Jabatan Pendidikan Negeri ialah kurang sambutan daripada murid-murid yang menjadi kumpulan sasar peserta pertandingan itu. Di sesetengah sekolah bukan saja kurang sambutan tapi tiada sambutan langsung!!

Kesian pembodek-pembodek PM, banyak usaha telah dilakukan untuk memberi penjenamaan semula kepada Najib agar dia kelihatan lebih baik dari sebelumnya. Tapi ramai yang masih nampak Najib masih seperti Najib atau lebih teruk dari dahulu.

~ pendikar gunung kriang

0 comments