http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

tunggu apa lagi Zul Noordin...Blah la!!

Posted by Love Perak | Wednesday, February 10, 2010 | 0 comments »

oleh : shalehudin

Jawapan yang tepat untuk Zulkifli Noordin dan orang orang yang sealiran dengannya. Juga satu amaran yang jelas bagi mereka mereka yang berperangai macam musang dan dilihat macam musang. Jangan sesekali berani memperlahankan perjalanan kami bagi memenuhi kehendak majoriti rakyat yang menuntut keadilan sebenar benarnya dalam pemerintahan negara.

“Itu dalam proses mesyuarat jawatankuasa disiplin dan kita akan tegas. Tidak mahu orang cari alasan untuk apa-apa, kita ikut prinsip saudara setuju pada dasar saudara kekal, tidak setuju tidak ada pilihan,’katanya.

Itu kenyataan dari Sdr Anwar tentang kelaku hodoh Sdr Zulkifli Noordin yang berperangai ala ala selak kain sendiri tu. Aku yakin, Anwar tak buak lawak dan tak akan melawak menangani isu disiplin ahli ni. Tanpa selak bulu, salah tetap salah dan tindakan tegas amat perlu bagi meyakinkan kembali pendokong Keadilan tentang ketegasan kita mempertahankan prinsip yang dihadam bersama. Anwar sedar, kekuatan Pakatan adalah dokongan rakyat. Kita belum ada projek mega bagi mengharapkan kudrat kroni untuk bersandar.

Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwear Ibrahim berkata, prinsip parti jelas bahawa hanya ahli yang mempersetujui dasar parti kekal dalam PKR.

Habis tu Zul, hang tunggu apa lagi. Signal dah jelas, jangan dok buat tak faham pulak. Tak rock la kalau hang tunggu nak eksploit keputusan JKD. Sendiri mau ingat la.

0 comments