http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Wanita tersebut Mungkin SB?

Posted by Love Perak | Monday, February 22, 2010 | 1 comments »

oleh : cikgu din

Sebentar tadi kita menelefon DS Nizar berkaitan wanita cantik yang suka buat provokasi itu.Setelah kita memberi penerangan kepada DS Nizar ,beliau berpesan supaya berhati-hati dengan usaha jahat pihak musuh.

Beliau meminta kita pegawai pusat khidmat melayan rakyat seperti biasa,namun meminta kita berwaspada supaya tidak terperangkap dengan rancangan pihak musuh.DS Nizar juga meminta kita menghebahkan perkara ini jika perlu sebagai langkah berjaga-jaga.

Menurut seorang rakan ,wanita itu mungkin SB.Tugasnya untuk menjahanam karier politik DS Nizar.Sementara itu kita diberi maklumat DS Anwar Ibrahim tidak akan dibiarkan terus berjuang bersama rakyat.Langkah yang akan dibuat nanti dengan menggunakan sistem kehakiman Malaysia yang berketuakan Hakim Ahli UMNO. Jadi DS Nizar perlu dijaga kerana banyak pimpinan PAS yang sebelum ini menerima musibah hasil perancangan musuh.

Artikel Awal Berkenaan Kes ini Boleh di baca di sini

1 comments

  1. Tok Pambu // February 22, 2010 at 12:21 PM  

    Kini BN/UMNO sedang berada dalam ICU.

    UMNO sendiri masih belum stabil, pergolakan disayap pemuda UMNO sedang hangat diperbincangankan oleh pencacai2 UMNO.

    MCA, MIC, Gerakan tak perlu ditanya lagi - memang dah padam.

    Kami kaum india dan cina sudah bersatu menyokong DAP. Malang bagi melayu yang masih berpecah-belah -ada sokong PAS, PKR dan tidak kurang pula yang sokong DAP.

    UMNO masih belum sedar tentang apa yang telah berlaku pada PRU12 yang lepas. Yang pasti Kelantan, Kedah, P Pinang, Perak dan Selangor termasuk Wilayah Persekutuan sudah dapat kami tawan.

    Kaum bukan melayu sudah semuanya sedar akan hak2 mereka sebagai warganegara Malaysia. Kami tidak lagi boleh dikongkong dan di perbodohkan oleh UMNO lagi.

    Anda akan saksikan kebangkitan suara kami, setiap kawasan majoriti kaum bukan melayu 100% akan jatuh ketangan kami.

    Kami juga sudah mendapat sokongan kuat dari kaum melayu melalui PAS dan PKR. Sekarang kami juga tiada masalah untuk tawan kawasan yang tidak majoriti bukan melayu.

    API KESEDARAN DARI KAUM BUKAN MELAYU INI TIDAK MUDAH DAPAT DI PADAMKAN OLEH UMNO.
    BEGITU JUGA DENGAN SOKONGAN MELAYU DARI PAS DAN PKR TERHADAP KAMI TIDAK MUDAH DAPAT DITAHAN OLEH UMNO.

    Kami akan terus maju kehadapan untuk menghancurkan UMNO. Kekuatan kami tidak mudah di patahkan oleh UMNO kerana kekuatan ekonomi dan sosial kami.

    Ekonomi melayu adalah ditahap yang terendah, begitu juga taraf sosial nya, hampir 90% muda-mudi melayu sudah terjebak dengan DADAH dan semua gejala buruk seperti mat rempit, meragut, minum arak dan judi.

    Tanpa melayu UMNO pasti akan runtuh.