http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Bung Mokhtar Takut Bini! Hahaha

Posted by Love Perak | Tuesday, April 20, 2010 | 0 comments »

Bung mengaku juga akhirnya. Begitu juga Zizie. Berpoligami tanpa izin. Patutlah Bung malu-malu mengaku dah kahwin. Rupa-rupa Bung takut bini.

Bung dah minta izin sebenarnya. Apabila bini lamanya berkata ”Aikk!!!”, Bung terus diam. Takut nak merengek lagi. Bung nakkan juga Zizie, Zizie juga nakkan Bung yang bertambah hemsem itu. Lihat berkilat dahi Bung sekarang. Maka bernikahlah Bung dengan Zizie tanpa izin. Seronoklah Bung. Bung sudah menikah tapi Bung amat payah mengaku bernikah, yang mudah Bung mengaku tak menikah. Jadi ustaz-ustaz kena huraikan bab mereka yang menikah tak mengaku bernikah.

Zizie juga ada berkata mereka tak bersalah di sisi Allah, walaupun mungkin bersalah pada sisi undang-undang dan peraturan buatan manusia. Pandai juga Zizie seksi ini. Bab ini janganlah diikutkan sangat. Kalau macam itu, terasa nak makan beras Siam seludup selalu. Alah cukainya kastamnya juga buatan manusia.

Apa-apapun Bung kenalah jaga Bini Bung elok-elok, lebih-lebih lagi Zizie. Lama-lama kurenung gambar Zizie baru-baru ini. Alahai Bung, dapat juga kau ya.

ek-ele.co.cc

0 comments