http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Najib Pengecut?

Posted by Love Perak | Saturday, April 24, 2010 | 0 comments »

oleh : sofi wahab

Saya yakin Perdana Menteri tidak akan dalam perdebatan anjuran PR yang dijadualkan berlangsung di Stadium Mini Kuala Kubu Baharu malam ini. Memang sudah menjadi resam pemimpin Umno takut untuk berdepan secara anak jantan. Beberapa kerat sahaja pemimpin Umno yang berani antaranya Ahmad Shabery Cheek dan Nazri Aziz, yang lain semuanya tiada 'telur'.

Naib Presiden PKR Azmin Ali mencabar Presiden Umno itu berdebat dengan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim malam ini, sekali gus mengesahkan ura-ura program tersebut yang diiklankan melalui kain rentang di pelbagai tempat.

Dalam ceramahnya malam tadi, Azmin berkata malam esok (24 April) debat Datuk Seri Anwar dan Najib akan diadakan di mana menurutnya permit polis sudah diperolehi.

Dengan nada sinis, Ahli Parlimen Gombak itu berkata kalau Najib tidak berani beliau boleh digantikan isterinya Rosmah Mansor.

Azmin berkata demikian dalam ceramah perdana Pakatan Rakyat di Sungai Buaya malam semalam.

Katanya, Najib dipersilakan hadir dengan membawa penyokongnya di stadium mini Kuala Kubu Bharu bagi berhujah tetang kewajaran kerajaan melantik Apco Worldwide sebagai firma perunding kepada kerajaan Malaysia.

0 comments