http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Saya Mohon Ustaz Azizan Bubarkan DUN Kedah Secepat Mungkin!

Posted by Love Perak | Wednesday, April 28, 2010 | 1 comments »

Melalui beberapa sumber, ya memang benar Kedah bakal tumbang dengan beberapa ADUN yang telah dibeli dan hanya menunggu masa untuk mengumumkannya. Perkara ini disahkan pula oleh bekas Setiausaha Agung PKR iaitu Sallehuddin Hashim di sini. Blogger "cipan tapir tenuk" (C++) juga sudah memberitahu di sini.

Oleh itu, saya memohon Ustaz Azizan untuk berusaha membubarkan dun Kedah dengan secepat yang mungkin kalau boleh sebelum penamaan calon PRK di Sibu.

Jangan tunggu nanti sudah di umumkan lompat baru nak berusaha untuk bubarkan dun. Tidak guna lagi jika sudah terlambat!

Umno akan menggunkan semua cara yang kotor dan jijik untuk menumbangkan Kedah dan usaha untuk membubarkan DUN tidak akan berjaya jika sudah terlambat, sama seperti apa yang berlaku di Perak.

Sekali saya tegaskan, Ustaz Azizan, BUBARKAN DUN DENGAN SEGERA!

*mohon rakan blogger tolong lah buat desakan yang sama dalam blog anda! ayuh kita mendesak bubarkan dun kedah! elakkan tragedi perak berulang! takbir!

LovePerak.

1 comments

  1. azman kamarul // April 28, 2010 at 4:29 PM  

    Mohon MB Kedah Ustaz Azizan BUBARKAN DUN KEDAH DENGAN SEGERA.iNI PERMINTAAN KAMI ANAK kEDAH....jangan biarkan Negeri ini jatuh ke tangan pendokong dan pencacai Israel laknatullah...selamatkan AGAMA ISLAM dan bangsa yang bernaung di bawahnya...TABIR ALLAHHUAKBAR...ALLLAHHUAKBAR...ALLLAHHUAKBAR.