http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

LovePerak Hilang Kepercayaan Terhadap Parti

Posted by Love Perak | Thursday, April 29, 2010 | 4 comments »

Saya dah hilang kepercayaan terhadap pimpinan saya. Saya dah hilang kepercayaan terhadap Dato Seri Anwar Ibrahim.

Saya kini menyokong penuh pimpinan Dato Seri Najib Razak. Saya juga mendalami slogan 1 Malaysia dan ia sememangnya bagus untuk rakyat Malaysia.

Pakatan Rakyat tidak relevan untuk Malaysia. Habis melayu tergadai. Hanya Umno/BN saja dapat membela melayu. Saya jugak menyokong penuh Perkasa dan Ibrahim Ali.

Mulai hari ini saya akan menyokong penuh Barisan Nasional.

p/s : oit geng semua jangan jeles beberapa hari lagi senator baru akan dilantik - Senator LovePerak. :)

Sent From My iPhone

4 comments

  1. Anak Sungai Derhaka // April 29, 2010 at 10:37 PM  

    Bro..

    Kalau hang jadi senator jangan lupa kat aku tau..

  2. Love Perak // April 29, 2010 at 10:45 PM  

    tak lupa punya bro..aku blanje hang kereta sebijik kalo hang join aku masuk umno kah kah kah

  3. Putra IJ80 // April 30, 2010 at 12:19 PM  

    Mulut jgn terlalu celupar.

    Kadang kadang gurauan bole menjadi kenyataan.

    Kalau dah ada hajat di hati,nak masuk ikut si Ezam.,pegi saja...

    Tak usah simbolik simbolik bahasa.

    Pegi!! untung untung dapat projek Gali Kubur satu Malaysia.

    Ok pe!Massyyuukk.

    Bila dah kaya,semua kehendak nafsu bole terlaksana.

    Gua tak pe, susah susah pon hepi aje.

    He!gua Maree.

  4. nuri angkasa // July 10, 2010 at 5:04 PM  

    cek nak ikut bloh x