http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Saya Akan Dedahkan Perangai Pimpinan UMNO Pula - Zaid Ibrahim

Posted by Love Perak | Wednesday, April 28, 2010 | 2 comments »



KUALA LUMPUR, 28 April — Datuk Zaid Ibrahim telah gagal mempertahankan kerusi Parlimen Hulu Selangor Ahad lalu, tetapi sekurang-kurangnya gelanggang itu memanfaatkan beliau — memperoleh idea untuk menggerakkan kempen “Mengenali Pemimpin Anda”.

Zaid (gambar) yang berhadapan dengan serangan peribadi sepanjang kempen pilihan raya kecil kerusi Parlimen Hulu Selangor memberitahu, beliau bersama Pakatan Rakyat akan melancarkan kempen itu bagi membolehkan rakyat tahu setiap inci tentang pemimpin mereka.

Zaid, anggota Majlis Pimpinan Pusat PKR berpendapat sudah tiba masanya pengundi-pengundi mengenali dengan dekat dan mengetahui latar belakang pemimpin mereka.

Zaid berkata, beliau mahu mendedahkan segala-galanya tentang seseorang pemimpin termasuk aspek tidak moral mereka yang digunakan Barisan Nasional (BN) di Hulu Selangor.

“Anda melabelkan seseorang itu kaki minum tetapi pada masa yang sama (seolah-olah) mengecualikan pemimpin-pemimpin Umno.

“Saya akan mendedahkan sikap hipokrit pemimpin-pemimpin Umno,” kata beliau pada sidang media khas susulan pilihan raya kecil Hulu Selangor Ahad lalu.

Zaid tewas dengan perbezaan 1,725 undi di tangan calon BN P. Kamalanathan. - TMI

2 comments

  1. Harimau-Menaip // April 28, 2010 at 9:42 PM  

    Bagus.

    Senang rakyat nak buat keputusan. Cepat dedahkan.

  2. zuhairy // April 28, 2010 at 10:19 PM  

    elok la klu dedah..tapi pastikan fakta-fakta tu sampai kat tgn org kampung n felda...Setakat masuk internet je x cukup..