http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Terkini : Gambar Zaid Ibrahim Minum Arak?

Posted by Love Perak | Sunday, April 18, 2010 | 11 comments »


Gambar di atas boleh dilihat di beberapa tempat di Hulu Selangor dan bersepah-sepah dalam blog pro-umngok. Nampak sangatlah puak-puak umngok sudah tiada modal dan tidak punya apa-apa isu untuk menyerang Zaid Ibrahim. Lalu mereka mencipta sebuah gambar yang telah di edit untuk memburukkan imej Zaid Ibrahim. Memang sahih gambar diatas telah diubahsuai dan diedit. Lihat gambar sebenarnya di bawah!



Hahaha. Bukti sudah ada. Mana blogger2 umngok yang kata gambar tu tulen? Kepale hotak lu orang tulen kejadahnye....


Berita Berkaitan~



HULU SELANGOR: Calon Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Zaid Ibrahim berkata tuduhan yang mendakwa bahawa beliau seorang peminum arak merupakan satu fitnah semata-mata.


Zaid menegaskan perkara tersebut hanyalah rekaan yang dibuat oleh Umno dan Barisan Nasional untuk menyerang peribadainya sepanjang tempoh berkempen dalam pilihan raya kecil Parlimen Hulu Selangor.


“Itu fitnah sahaja.Umno ini banyak fitnah. Buktikanlah kalau betul (dakwaan) mereka itu,” katanya kepada pemberita selepas menghadiri ceramah di Taman Desa Kelisa di Batang Kali di sini malam tadi.


Beliau berkata demikian ketika mengulas dakwaan sebuah blog anti-pembangkang yang mendakwa Zaid yang juga bekas Menteri di Jabatan Perdana Menteri seorang peminum arak.

11 comments

  1. ilza // April 18, 2010 at 5:36 PM  

    Memalukan nak membela benang basah.Siapa tak tahu perangai zaid ibrahim.jangan jadi bodoh membela pekara yang salah tentang zaid.Hidup BN

  2. Love Perak // April 18, 2010 at 6:09 PM  

    Benang siapa yang basah? Jika benar Zaid seorang kaki botol, buktikan! Jangan hanya pandai bercakap!

  3. Semangat Tok Janggut // April 18, 2010 at 7:02 PM  

    Puak2 umno nie maner boleh tak berkata benda2 merapu sebab dorang nie dididik oleh orang yang merapu ...camer acuan bentuk/rupenyer pon gitu le jugak....

  4. Anonymous // April 18, 2010 at 7:07 PM  

    ilza telah berkata Allah takkan menerima taubat seseorang. Siapa buat dosa terus masuk neraka. betul tak ilza??

  5. paparem // April 18, 2010 at 7:51 PM  

    nampak sangat foto di edit.... jangan mudah nak tipo orang laaa... yang pasti Malaysia pekan koboi. Suka hati jer tembak orang.Buktinya ALTANTUYA http://relaxkedaikopi.blogspot.com

  6. zali // April 18, 2010 at 8:38 PM  

    Jangan risau... pasti ada yang menyahut cabaran.... tungguuuuuu...

  7. zuhairy // April 18, 2010 at 11:21 PM  

    Belum terbukti Zaid tu togok arak, tu pun nak kecoh...

    Ni yang Isa samad dah terbukti rasuah dalam politik, ada jugak org dok sokong...

  8. jaafar // April 19, 2010 at 6:56 AM  

    Jaafar HM
    Ape nak kisah sangat Zaid tu minum arak asalkan masih sembahyang bertaubat sudah cukup. Omar al Khatab dulu apa dosa yang tak buat. Anal dan bunuh Altaantuya campur rasuah beratus juta pun masih orang puja sebagai hero 1 Malaysia. Jangan hipokrit lah. hidup zaid.

  9. Anonymous // April 19, 2010 at 3:22 PM  

    Minum arak ker, bunuh org ker, rasuah ker kalau dah tobat dan sembahyang ok ler tu, kira dia masih islam lg

  10. Anonymous // April 19, 2010 at 5:34 PM  

    zaid dulu dari parti mana? UMNO? UMNO dan arak memang x dpt dipisahkan. maksudnya umno tidak mampu mendidik ahlinya untuk menjadi baik. Tapi kini zaid dah berubah, meninggalkan UMNO dan bertaubat. Allah maha pengasih dan pengampun. Siapa UMNO nak jatuhkan hukum? Masa zaid dalam UMNO kenapa tak kecoh?

  11. Melayu Tak Sedar Diri // April 19, 2010 at 8:03 PM  

    Tak payah burukan Zaid lebih2, tu cerita lama, dulu dia BN cerita lama, kenapa tak tanya pulak hal kamalanatan pernah tak togok arak todi? Kalau pernah bagusla, ada kemajuan dan faham inspirasi kaki botol. Dan tanya diri sendiri, baik ker macam malaikat? Kokok derai2 ekor gelumang taik pun tak guna.

    Pasal gambar diatas, nampaknya gambar zaid sedang minum telah di imposekan bubuh kepala budak. Gambar kepala budak lebih malap dari gambar zaid. Toksah dok buang masa pada hal yg begini.

    Tapi botol tu botol arak ker? Atau botol air epal? Jadi biarlah saheh sebelum tuduh.

    Apa pun UMNO telah terbukti gagal menjadikan bangsa melayu dihormati.
    Menuduh sesama sendiri tentang salahlaku, moral, liwat dan segala keburukan sendiri dibongkar untuk jadi tatapan dunia dan bahan sejarah segala generasi akan datang. Bangsa melayulah sekarang ini tercorot dan mundur, no1 kaki liwat, no1 kaki arak, no1 penagih dadah, ada pelacur, ada gay, bapok kalau melayulah paling ramai jual bontot, dah boleh bunuh orang,no1 rasuah. Melayu jugak dah berpecah2 padanlah muka, tunggulah Allah hancurkan bangsa melayu ni, sekarang ni bala dah pun diberi tanpa disedari macam tsunami ker gempa boleh nampak, ni bala tak nampak. Generasi akan datang melayu ni sesuai jadi bahan bakar api neraka kalau dapat tok nenek mereka macam bangsa kita sekarang ni. Jadi tak segansegan lah kita nak kata MELAYU BODOH
    Puak puak UMNO ni dah tak ramai sangat yg sedar diri, lari dari halatuju perjuangan, berjuang kerana duit sajalah. Jangan dok bohong kerana Allah atau kerana bangsa, hipokrit tu semua, ahli neraka. Siapa melayu yang percaya pada perjuangan UMNO itulah melayu paling bodoh, adakah anda salah satu dari melayu yang bodoh itu?

There was an error in this gadget