http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Memang ini pun kerja depa. Mereka memang diupah untuk memenangkan BN dimana mana jugak dan bila bila masa sekalipun. Dulu depa dok dalam Pakatan Rakyat pun masih makan gaji ngan BN jugak, cuma uniform saja kaler lain.


Tiga MP Bebas termasuk Presiden Perkasa Ibrahim Ali dijangka akan muncul pada pentas yang sama untuk membantu Barisan Nasional (BN) hujung minggu ini. Dua wakil rakyat Bebas itu ialah Zahrain Hashim dan Zulkifli Noordin. Ketiga-tiga mereka akan muncul pada pentas yang sama Jumaat ini.

Tahniah, kaler anda memang telah pun nampak sebelum ini. Buruh upahan baru, tentu bertenaga baru apatah lagi baru balik dari makan angin jauh di Amerika nuu...

shalehudin

1 comments

  1. Anonymous // April 19, 2010 at 11:10 AM  

    apake heinya brahim oi!!,kau melalak macam nak pecah tekak demi kuasa melayu,tuan melayulah kenapa kamu senyap bila palnivel dan mic dapat tiga dalam satu.ketuanan melayu,calon umno nape tak dipertahankan?sizul ni plak,dah terbukti bn/umno jelas serta terang bertuankan apco nape tak keluar pun fatwa waimma satu ayat?zahrain ini,dimana ada hujan duit disitu dia menyelit.ada depa ni tak untong berghambuih lagi baguih.