http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Jangan kacau Polis atau Polis jangan kacau

Posted by Love Perak | Saturday, April 17, 2010 | 0 comments »

Seorang penunjuk perasaan "Thai red shirt" sedang memberi salam pada Polis pencegah rusuhan.

Hulu Selangor bakal menantikan lautan manusia yang majoritinya tentulah pelancung politik yang mula berkampung esok sempena penamaan calon PRK Hulu Selangor. Tentulah antara yang paling sibuk adalah abang abang Polis sekelian.

Jadi suka aku mengambil kesempatan disini menyeru pada semua pihak janganlah dok kacau abang abang Polis nak buat kerja. Depa tu bertugas nak cari makan jugak. Tapi aku pun nak pesan kat abang abang Polis yang terpaksa bertugas di Hulu Selangor esok ni, cari makan cari makan lah jugak tapi biarlah cara halal nak bela anak bini. Bawak bersabar dan ingat orang yang tersayang. Jangan hanya sayangkan bangsa Umno saja, kami di pihak Pakatan Rakyat ni pun rakyat Malaysia jugak.

Posting ni aku buat berikutan kenyataan berupa amaran Ketua Polis Selangor disini:


Suka jugak dinyatakan disini, Ketua Polis Selangor BUKANLAH orang yang sama dengan Ketua Polis Online. Kerana mereka ternyata berlainan alam, yang diatas adalah Ketua Polis Selangor dan yang disini Ketua Polis alam cyber. Sekian...

Sapa agaknya yang dikenal pasti sebagai tukang kecoh tu yerrk... - shalehudin

0 comments

There was an error in this gadget