http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Parpukari Celaka..Penipu Besar...

Posted by Love Perak | Sunday, April 18, 2010 | 4 comments »

























Blogger terlampau Parpukari yang dah tak ada idea nak buat cerita, hilang etika sebagai blogger UMNO....

Sanggup membuat cerita bohong ...., yang penting blog hit,, fulus mesti masyuukkk...

Cerita bohong peduli apa, pembaca penyokong UMNO mesti percaya punya....

Apa nak buat,, kalau pemimpin UMNO sendiri menjadikan berbohong itu sebahagian dari rukun parti mereka,,,

Jadi tak hairanlah,,, blogger UMNO pun kaki berbohong...,,

berbohong DULU, KINI dan SELAMANYA.






manjung mari

4 comments

  1. Loyar BaruKa // April 18, 2010 at 12:06 PM  

    Kalau di tompek den , mamak totap mamak dan bukan molayu . Tompek lain den tak tahu lah tapi ghasonyo samo jugak . Sampai bilo pun mamak tak bolej jadi molayu !

  2. Anonymous // April 18, 2010 at 3:26 PM  

    dalam sistem islam mamat ni dah kena jatuh hukum sebab banyak sangat buat firnah, insyaallah tak lama lagi dah islam akan naik, islam akan balas setiap apa yang dia perbuat nanti , janji itu pasti, tidak di sini pasti di sana.

  3. ANUAR // April 18, 2010 at 3:50 PM  

    nengok muka dia.mcm apa?

  4. Anonymous // April 18, 2010 at 3:52 PM  

    parpukari tu adalah mahluk ciptaan bir end. keling diangkat menjadi raja bloggers gerombolan. memang pariah tetapi dia teramat kaya

There was an error in this gadget