http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Sampai bila la...nak jadi cerdik....

Posted by Love Perak | Sunday, April 18, 2010 | 1 comments »

hubung baik dan berkerjasama dengan Israel atau Barat lain le banggang...macam ini pun LAYAK dalam UBN untuk menjadi MENTERI..dalam UMNO Naib Presiden pulak..lagi besar Jawatan lagi Banggang Pimpinan UMNO seekor ini..APPCO ini bukan konon dimiliki Israel..KONFIRM Israel...aiiiiiyoooo..Patut penyokong UMNOBN di HS..semua banggang dan Tolol...
Shafie: Anwar berhubungan baik dengan Barat
Apr 18, 10 8:14am
Ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim sepatutnya tidak banyak bercakap mengenai Apco Worldwide, syarikat perundingan perhubungan komunikasi antarabangsa yang kononnya milik Israel sedangkan beliau sendiri mendapat sokongan kuat dari Barat dan mempunyai hubungan rapat dengan pemimpin di dunia sebelah sana.

Naib Presiden Umno Datuk Seri Mohd Shafie Apdal berkata, pembangkang yang diketuai Anwar benar-benar sudah ketandusan isu terutama menjelangnya pilihan raya kecil bagi kerusi Parlimen Hulu Selangor pada 25 April ini.

"Bukan dia tak tahu kita memperjuangkan orang Islam di Bosnia, orang Islam di Palestin. Siapa yang ada hubungan dengan kuasa barat ini pasal yang bersuara bila kes Anwar timbul ialah 50 orang senator dari Australia (membela Anwar)," katanya kepada pemberita selepas merasmikan Persidangan cawangan Umno dalam Bahagian Jempol dan Taklimat Pindaan Perlembagaan 2009 di Jempol, semalam. - infotambahan.blogspot.com

1 comments

  1. Anonymous // April 18, 2010 at 10:14 PM  

    Pie Apdal ni pegang jawatan apa pun kenyataannya mesti tak masuk akal. Bercakap tentang isu apa pun nampak kebodohannya. inilah salah seorang daripada ramai lagi pemimpin UMNO/APCO yang buta perut. Dulu pie nie bercakap tentang kenaikan harga barang. Hakikat yang sebenar harga barang naik tapi dalam berita tv dia kata harga barang tak naik. Orang asli diperbodoh-bodohkannya. Orang asli menuntut hak dikatakannya datang makan jamuan. Terbaru bercakap tentang APCO. DS Anwar mendakwa Kerajaan BN-APCO dengan fakta dan dokumen tetapi pemimpin BN termasuk la sibingai Pie Apdal ni menafikan dengan berkata tidak sahaja...mudahnya menjadi menteri??