http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Panas : Pakatan Rakyat Kedah Tumbang Sebelum PRK Sibu?

Posted by Love Perak | Wednesday, April 28, 2010 | 0 comments »

Bhai... gua ada satu info panas nih... memang panas.... pasai apa info nih panas.... hahahaha.... gua akan bagitau... relaks... relaks... hahaha

Ader tiga ekor lagi mangkuk kat Negeri Kedah Darul Aman dikhabarkan akam melakukan lompat katak... kali nih.... silap gaya sure Kerajaan Pakatan Rakyat di Kedah akan tumbang... Menteri Besar Kedah kena amik tindakan pantas nih....

Sebelum diorang nih melompat.. baik bubarkan ajer DUN Negeri Kedah... labih baik cara nih sebelum diorang melompat... masa tue Kedah akan jadi Perak nombor dua....

Info panas yang gua dapat nih... dijangka akan berlaku sebelum atau pada PRK P212 Sibu... memang benda nih tengah diusahakan... Zul Kulim dan SPR pon ader syer dalam pembelotan kali nih... hahaha... jangan tanya camana gua dapat info.... hahaha... stok toyol gua makin hari makin ramai.... hahahaha

So... baik buat tindakan tuntas dan segera...

0 comments