http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

LovePerak Umum Keluar PKR

Posted by Love Perak | Monday, April 19, 2010 | 7 comments »

err...aku nak umum ni...nak keluar pkr...dan nak jadi blogger umno...berapa bayaran aku leh dapat sebulan? kalo dapat camry sebijik macam parpukari pon jadi la.

lagi satu...aku nak muka aku yang hensem ni masuk muka depan paper esok...semua paper...utusan, berita harian, star dan semua paper la...

blog ni juga akan berubah menjadi pro-bn...jangan risau aku akan bodek muhyidin dan najib kaw-kaw punye...hehehe

dan aku mintak elaun sebagai blogger umno sebanyak rm 10 000 sebulan...boleh tak? hehehe :P

7 comments

  1. Anonymous // April 19, 2010 at 10:11 PM  

    Elok juga tu bro...aku akan ampu posting ko, tapi ko mesti bayar bro..tak gunalah aku ampu ko tak kan air liur jer..aku pon nak di=uit bro...ha..ha..ha..

    tapi warning bro...kalu berani buat la bro.....!!!

  2. Love Perak // April 19, 2010 at 10:13 PM  

    eh eh ingat aku tak berani ke.. aku pow duit umno 10 000...aku buat la lagi satu blog.. blog loveperak ni stay jugak... pastu aku kasi la korang sorang rm10...hahaha

  3. Harimau-Menaip // April 19, 2010 at 11:08 PM  

    Ada elaun ke? Aku pun nak....

    Lama sangat pakai keta buruk dah ni....

  4. Love Perak // April 19, 2010 at 11:14 PM  

    mesti la ade elaun brader harimau.. parpukari tu blogger sepenuh masa.. takde kerja.. tapi..pakai camry... rumah kondo mewah gila...

    org2 umno pun cakap parpukari dpt elaun...bila la blogger pr nak ade elaun ni...hahaha

  5. Loyar Baru // April 19, 2010 at 11:33 PM  

    Kayo kalau tak ado prinsip jadi macam pemimpin UMNO bilo nak kenduri , tahlil , baco yassin poie jugak jomput Ustaz PAS . Anak dio orang pun di hantar kek PASTI dan tadika-tadika PAS . Tak ado hantar kek KEMAS ! Pado den biar miskin reta tapi kayo maruah dan prinsip.. Tokeh Genting Lim Goh Tong pornah cakap nanti ooo tak muleh bawak luit masuk kubor ohh !

  6. BUJANG SUSAH // April 20, 2010 at 2:31 AM  

    betul..betul... jadi blogger PAS ni jangankan nak dapat kereta atau rumah banglo, bil internet pun kena bayar sendiri.. hehehe

    Itulah bezanya insan yang memperjuangkan agama dan insan yang memperjuangkan perut. klau nak tau tengok perut si parpukari tu.. hehehe

  7. opisboi // April 25, 2010 at 7:36 AM  

    tapi kau kena tukau nama jadi "DAUNKARI" baru masyukkkk

There was an error in this gadget