http://img.nattawat.org/images/tds41xvqedddfubg300.gif

Advertise Here, RM 100/Month. Size 400x100. loveperak@yahoo.com

Zaid Mungkin Kalah Besar

Posted by Love Perak | Sunday, April 25, 2010 | 0 comments »

Member gua dari Hulu Selangor kasi info... Bilik Gerakan BN Happy satu macam je... dia tanya member kat dalam bilik gerakan tu... depa kata BN tengah leading 9000 undi... gila betul bai... ni menipu tahap apa ni... berapa ratus juta duit habis untuk menang macamtu?

kalau betul berita ni... siap la paper esok.. PKR dah takde sorang pun penyokong kat malaysia ni...hehehe....

apa pun kita terus berdoa dan redha dengan apa jua ketentuan Nya... mungkin kita kalah sekarang tapi PRU 13 kita menang 1malaysia...hanya Allah yang mengetahui...

p/s : aku rasa puak2 umngok ni kencing je lebih. hati aku tetap berkata Zaid menang insyaallah...terus berdoa dan beristiqamah....

0 comments

There was an error in this gadget